دوشنبه 16 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری دانا

هفته بسیج نمایشی از اقتدار، شکوه و قدرت عمومی مردم است؛ امروز بسیج روز به روز در حال توسعه است چرا که آبروی بسیج آبروی نظام و کشور است لذا بسیجی‌ها باید در وسط میدان باشند در میدان خوب بدرخشند در میدان خوب عمل کنند.

خبرگزاری دانا

صبح امروز مصلی جمعه بوشهر محل تجدید دیدار بسیجان با آرمان‌های بسیج مستضعفان بود.

خبرگزاری دانا

سردار شاهکوهی گفت: هچون صحنه‌های مختلف و حساس انقلاب و نظام، این بار هم بصیرت و درایت رهبر انقلاب باعث شکست توطئه دشمن شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

شورای نگهبان با صدور بیانیه‌ای فرارسیدن سالروز تشکیل بسیج مستضعفین را تبریک گفت.

خبرگزاری دانا

نصیبی گفت: صندوق‌های قرض‌الحسنه‌ای که در یی دو سال گذشته راه‌اندازی شده و توانسته است اشتغال‌آفزینی خوبی برای مردم منطقه ایجاد کند از مهم‌ترین برنامه‌های بسیج در شهرستان مرودشت است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بسیج در مقاطع و حوادث مهم پس از پایان جنگ تحمیلی در کنار ملت بزرگ ایران بوده و در تداوم مسیر دفاع از ایران اسلامی گام برداشته است. بسیجیان در بلایای طبیعی همچون سیل و زلزله جزو اولین افرادی بودند که به کمک آسیب‌دیدگان شتافتند. در ارائه خدمات عمومی همچون واکسیناسیون عمومی و مقابله با ویروس کرونا نیز بسیجیان پیش‌قدم بودند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سیدقوام الدین حسینی مجری خط مترو فرودگاه امام خمینی (ره) و شهر جدید پرند گفت: حدود 4 کیلومتر از مسیر برگشت خط مترو فرودگاه امام خمینی (ره) تا شهر پرند ریل‌گذاری شده است و این امر یعنی در صورت تأمین به موقع منابع مالی، پروژه مذکور به صورت خطوط رفت و برگشتی افتتاح خواهد شد و گرچه روند تأمین منابع مالی در پروژه خط مترو تهران - پرند طبق توافقات صورت‌گرفته...

خبرگزاری مهر

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده کل سپاه گفت: دشمنان می‌توانند حدس بزنند که دهه هشتادی‌ها چه بلایی می‌توانند سرشان بیاورند چون مأموریت ناتمام شهیدان سلیمانی و تهرانی‌مقدم را به اتمام می‌رسانند.

خبرگزاری دانا

سردار بوعلی گفت: امروز اگر بعد از چند ماه مبارزه شبانه روزی و حضور میدانی در آشوب‌ها، شاهد آرامش هستیم این از فداکاری و حضور مقتدرانه بسیجیان است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رادیو فرهنگ در روز گرامیداشت بسیج همراه با نگاهی به فرهنگ بسیج و فعالیت‌های هنری و فرهنگی بسیجیان برنامه‌هایش را روانه آنتن می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز دشمن سعی می‌کند ارکان تولید قدرت در ایران مانند حجاب، مسجد، قرآن و بسیج را تضعیف کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رهبر انقلاب گفتند: آیا آمریکا تحریم را برداشت و به تعهدات خود عمل کرد؟ آمریکا به تعهداتش عمل نمی‌کند. آمریکایی‌ها در برجام گفتند شما فعالیت صنعتی هسته‌ای را کاهش دهید و ما تحریم‌ها را برمی‌داریم، اما این کار را نکردند.

خبرگزاری تسنیم

"بیانیه الجزایر" توافقی در تاریخ ایران با آمریکاست که آمریکایی‌ها همچون برجام آن را نیمه‌کاره رها کردند و تعهداتشان را اجرا نکردند.

خبرگزاری دانا

رئیس جمهور روسیه می‌گوید که در جریان عملیات نظامی این کشور در اوکراین، تاسیسات و به طور کلی بخش صنعتی روسیه با تمام قوا و ظرفیت به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

خبرگزاری دانا

صدها تن از بسیجیان در حسینیه امام خمینی (ره) با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتماد نوشت: بر اساس اعلام اکثر چهره‌های اصلاح‌طلب، گام نخست برای هر نوع تغییری؛ عذرخواهی و دلجویی از آسیب‌دیدگان، مجازات عاملان بروز مشکلات، به رسمیت شناختن حق اعتراض مردم و برداشتن گام‌های عملی برای اعمال تغییرات در حوزه‌هایی چون تاکید بر حاکمیت قانون، پایان دادن به نظارت‌های استصوابی، گردش آزاد اطلاعات، توسعه مناسبات ارتباطی با جهان، آزادی رسانه‌ها و... است. ضرورت‌هایی که تا زمینه...