یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری خبرنگاران جوان

گروهی از وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برای انجام هماهنگی‌های لازم در فرودگاه امام خمینی (ره) مستقر شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

دشمن در جنگ روایت‌ها و جنگ تصویر شکست‌خورده است. دشمن در این جنگ توانسته، فقط در 10 درصد شهرهای ایران، های و هوی و ترقه‌بازی راه بیندازد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر خارجه سابق آمریکا در گفت‌وگو با یک رسانه صهیونیستی به رشد اقتصادی ایران اعتراف کرد.

خبرگزاری دانا

کریمی گفت: شهید «سیاوش امیری» یک الگوی کامل برای جوانان است و سیره و مکتب این شهید بزرگوار بسیار جای کار کردن دارد که مجموعه های فرهنگی باید در این راستا توجه ویژه داشته باشند.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه الف

ترور‌هایی که این روز‌ها شاهد هستیم، شباهت بسیاری به ترور‌های کور اوایل دهه 60 که توسط منافقین صورت می‌گرفت دارند. در تابستان 1360، منافقین توانسته بود حدود 30 هزار نیروی مسلح را برای کشت و کشتار مردم اجیر کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه عصر ایران

عباس نصیری‌فرد: اغتشاشگران نمی‌توانند موفق شوند چراکه رهبر، ایدئولوژی، انسجام و پایداری در مبارزه ندارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روابط عمومی وزارت ارتباطات می‌گوید این وزارتخانه در جریان صحبت عنابستانی نیست: آقای عنابستانی خودشان اظهارنظری کرده‌اند و ربطی به ما ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بر اساس گزارش رسانه‌ها، به نظر می‌رسد که امیر قطر دیدار کوتاه اردوغان و السیسی در دوحه را برنامه ریزی کرده است.

وب‌گاه ورزش سه

با وجود دعوت قطری‌ها از چهره های سیاسی بزرگ جهان اما تعداد اندکی از آنها برای مراسم افتتاحیه به دوحه سفر کردند.

خبرگزاری مهر

به‌منظور انجام هماهنگی‌های لازم برای سفر مسافران جام‌جهانی به قطر، تیم ویژه‌ای از وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در فرودگاه امام خمینی (ره) مستقر شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمدرضا تویسرکانی، نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: عده ای به مساجد، بانوان چادری، روحانیون، حوزه علمیه، قرآن کریم و همه مظاهر دین و معنویت ما حمله می کنند و سقف آرزوهایشان داشتن سلف مختلط در دانشگاه است که البته این حرکت برای عده قلیلی از دانشجویان صدق می‌کند.

وب‌گاه فرارو

مراسم افتتاحیه جام جهانی 2022 در ورزشگاه البیت در شهر الخور قطر برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جلسه شورای اقتصاد بعد از ظهر امروز (یکشنبه) به ریاست محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور برگزار شد. مخبر در این جلسه بر لزوم توجه به پیشران‌های اقتصاد در برنامه هفتم توسعه کشور تأکید کرد و گفت: اقتصاد دیجیتال یکی از حوزه‌های پیشران اقتصاد است که بخش زیادی از آینده اقتصاد دنیا را شامل خواهد شد و ضرورت دارد در برنامه ریزی ها و به طور ویژه در برنامه‌های...