یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جلسه شورای اقتصاد بعد از ظهر امروز (یکشنبه) به ریاست محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور برگزار شد. مخبر در این جلسه بر لزوم توجه به پیشران‌های اقتصاد در برنامه هفتم توسعه کشور تأکید کرد و گفت: اقتصاد دیجیتال یکی از حوزه‌های پیشران اقتصاد است که بخش زیادی از آینده اقتصاد دنیا را شامل خواهد شد و ضرورت دارد در برنامه ریزی ها و به طور ویژه در برنامه‌های...

خبرگزاری تسنیم

مجمع نمایندگان استان اصفهان در بیانیه‌ای تاکید کردند: مردم استان اصفهان به جد از مسئولان دولتی و تمام دست‌اندرکاران می‌خواهند اقدام فوری برای عملیاتی شدن برنامه‌هایی انجام دهند که منجر به رفع یا کاهش قابل ملاحظه کم آبی در این استان شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یائیر لاپید مدعی شد که دولت او توانسته است مانع احیای توافق هسته‌ای شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هاشمی طبا گفت: می گویند چرا دانشجویان دشنام می دهند، توهین را در سطح مدیران کشور باب کردند و مجلس تندروها به جای اینکه بحث و گفت و گو و مجالست علمی کند، به آقای ظریف و روحانی دشنام می دهد. مردم هم از این بزرگان می آموزند.

خبرگزاری مهر

معاون اول رئیس جمهور گفت: اقتصاد دیجیتال یکی از حوزه‌های پیشران اقتصاد است که بخش زیادی از آینده اقتصاد دنیا را شامل خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مرتضی محمودوند گفت: آن‌هایی که سابقه جبهه نداشته و در هیچ بحرانی نبودند، انقلابی شدند و بچه‌رزمنده‌ها و دوستداران جمهوری اسلامی، ضدانقلابی شده‌اند.

خبرگزاری دانا

چند ثانیه سرچ در گوگل کافی است تا مشخص کند تصویر مورد ادعای علی کریمی، روز 16 می 2022 یعنی 26 اردیبهشت 1401 (6 ماه پیش) از سوی صفحات یک گروه تروریستی تجزیه‌طلب منتشر شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

آخرین جلسه کابینه یائیر لاپید نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سوناک پس از 12 سال مانور در میدان قدرت، امروز وارث حزبی است که هم فرسوده است و هم تقسیم شده. اعتبار توری ها در دوران جانسون به دلیل رویکرد هنجارشکنانه اش در ارتباط با ماجرای قرنطینه های کرونا و همچنین آزمون شوم تراس در سیاست کاهش قطره ای مالیات ها که طوفانی در بازارهای مالی برپا کرد و منجر به بیکاری او تنها پس از 50 روز سیاست شد، آسیب دیده است.

وب‌گاه الف

وزیر خارجه عراق در دیدار با هیأت آمریکایی تأکید کرد که بغداد اجازه نمی‌دهد از اراضی خود به عنوان مقر یا گذرگاهی برای تهدید امنیت کشورهای همسایه استفاده شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران گفت: حاج مصطفی زمانی الگویی ایستاده از 50 سال فعالیت در حوزه نشر است.

خبرگزاری تسنیم

مدیر انتشارات جمال گفت: کتاب‌های کودک اگر به خوبی به زبان عربی ترجمه شوند و اقتضائات جهان عرب در آنها لحاظ شود، خیلی مورد توجه قرار می گیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس، در اتهامات جدید علیه ایران خواستار استفاده از گفت‌وگو برای رسیدن به ثبات در منطقه شد.

وب‌گاه الف

جامعه‌شناسان اعتراضات اخیر دانشجویی را در بافت کلی جامعه قابل بررسی دانسته و تاکید کردند که هویت متفاوتی برای دانشجویان در این اعتراض‌ها دیده نمی‌شود. آنها معتقدند بسیاری از معترضان از حکومت ناراضی هستند اما اعتقادی هم به مخالفان و همراهی با آنها ندارند.

وب‌گاه ورزش سه

کارلوس کی‌روش پس از پایانی تلخ در راس فوتبال ایران به کلمبیا و مصر رفت ولی فکرش را هم نمی‌کرد که در فاصله دو ماه مانده تا شروع جام جهانی از مسیری دیگر به مهم‌ترین تورنمنت فوتبال دنیا برسد.

خبرگزاری دانا

برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی 2 با حضور 50 تیم جهادی سلامت‌محور در مناطق کم برخوردار فارس از مهم ترین برنامه هایی است که صمصام به آن اشاره کرد.