یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهدی شریف زاده دبیر ستاد توسعه فناوری‌های حوزه آب و انرژی، هدف از برگزاری این رویداد را احصاء نیاز‌های فناورانه و فرصتهای پیش روی شرکتهای دانش بنیان عنوان کرد و گفت: ستاد تلاش کرده است تا با برنامه ریزی منسجم و راهبردی، بازیگران کلیدی این حوزه را برای تکمیل زنجیره ارزش حوزه کاتالیست ترغیب کند و در این راستا، ضمن هم‌افزایی و تعامل با دستگاه‌های...

وب‌گاه عرشه آنلاین

هیلی با انتقاد از سیاست‌های دولت «جو بایدن» در قبال ایران گفت: «اگر بایدن در بازگرداندن ما به توافق ایران موفق شود، به شما یک قول خواهم داد. رئیس‌جمهور بعدی (نیکی هیلی) در روز اول ریاست‌جمهوری، آن را پاره خواهد کرد».

خبرگزاری تسنیم

نشست تحلیل جامعه شناسی اعتراضات اخیر با حضور جبار رحمانی، عضو هیئت علمی موسسه مطالعات فرهنگی و حامد حاجی‌حیدری، استادیار گروه دانش اجتماعی مسلمین به میزبانی بسیج دانشجویی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: اکثریت مطلق نمایندگان درجلسه غیرعلنی مجلس قائل به برخورد با خطاکار بودند، برخورد با خطاکار به معنای برخورد و یا تضعیف یک سازمان و یک نهاد نیست؛ یک شخص خطا کرده و باید پاسخگو باشد.

خبرگزاری دانا

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا به همراه تعدادی از معاونین و مدیران عامل شرکت های گروه ضمن بازدید از پارک علم و فناوری دانشگاه کاشان و توانمندی های موجود، در نشستی با رئیس دانشگاه کاشان تفاهم نامه همکاری امضا کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز در جلسه هفتگی کابینه این رژیم مدعی شد که دولت او توانسته است مانع احیای توافق هسته‌ای شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده سابق آمریکا در سازمان ملل در دوران ریاست‌جمهوری ترامپ گفت: اگر بایدن در بازگرداندن ما به توافق ایران موفق شود، به شما یک قول خواهم داد. رئیس‌جمهور بعدی در روز اول ریاست‌جمهوری، آن را پاره خواهد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

هر چند رییس سازمان برنامه و بودجه صراحتا اعلام کرده است که دولت در سال جاری و سال آینده قصدی برای افزایش قیمت بنزین ندارد، اما پرونده بنزین در فضای اقتصادی و سیاسی ایران باز مانده است.

خبرگزاری تسنیم

چند ثانیه سرچ در گوگل کافی است تا مشخص کند تصویر مورد ادعای علی کریمی، روز 16 می 2022 یعنی 26 اردیبهشت 1401 (6 ماه پیش) از سوی صفحات یک گروه تروریستی تجزیه‌طلب منتشر شده است.

خبرگزاری دانا

علی محبی با بیان این که بسیج در بحث محرومیت زدایی نقش اساسی داشته، گفت: در هفته بسیج بیش از 72 برنامه در شهرستان هیرمند برگزار می شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نیکی هیلی گفت: اگر بایدن در بازگرداندن ما به توافق ایران موفق شود، به شما یک قول خواهم داد؛ رئیس‌جمهور بعدی (نیکی هیلی) در روز اول ریاست‌جمهوری، آن را پاره خواهد کرد.