یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه مشرق نیوز

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند 4 نفره سازمان یافته شبکه نفاق در عملیات پیچیده و هوشمندانه ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان اصفهان خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

آیت الله العظمی نوری همدانی گفتند: نباید بین شما و مردم هیچ حجابی باشد، مردم همیشه به علماء و روحانیون به عنوان تکیه گاه و پناهگاه خود نگاه می کنند از این رو باید با تواضع و مهربانی با مردم ارتباط برقرار کنید و سعی کنید مشکلات آنها را برطرف کنید.

خبرگزاری دانا

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با اشاره به نقش مردم در جامعه، گفت: در فتنه‌ها، نیروهای امنیتی، انتظامی و بسیج درصحنه هستند اما خنثی‌کننده فتنه دشمنان حضور مردم در صحنه است.

خبرگزاری دانا

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اجرا 99 پروژه عام‌المنفعه در استان، گفت: بیش از 45 هزار بسته کمک معیشتی در 6 ماه اول سال و 430 هزار بسته معیشتی در دوران کرونایی توسط بسیج در بین قشر نیازمند توزیع شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت تصریح کرد: با هدف حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در بخشنامه‌ای به معاونان توسعه مدیریت و منابع دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور و مؤسسات تابعه این وزارتخانه، بر اعطای کامل مدت مرخصی زایمان برای مشمولان این قانون تأکید شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: وزیر کشور گفت: انتخاب محلی برای برگزاری تجمعات قبلاً یک بار بحث و تصویب شده است، اما به دلایلی که دستگاه‌های خارج از دولت یک اشکالاتی گرفتند، باید مجدداً بررسی شود.

خبرگزاری مهر

مشهد نماینده ولی فقیه درخراسان رضوی گفت: دشمن گمان کرده با راهبردهای جنگ ترکیبی می‌تواند این ملت را به زانو درآورد، انقلاب اسلامی و کشورهای محور مقاومت بنیانگذار جنگ ترکیبی، بودند.

خبرگزاری مهر

قم - مدیر حوزه‌های علمیه گفت: محرومیت زدایی و امداد وظیفه همگانی است و همه دستگاه‌های نظام و مردم در این زمینه مسئولیت دارند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حاج علی اکبری افزود: ما ماموریت داشتیم دیدار‌های متنوعی را با گروه‌های مختلف مردم انجام دهیم و در این دیدار‌ها شنونده باشیم و به کسانی که نقطه نظرات متنوعی دارند از انتقاد، پیشنهاد و درد دل گوش کنیم که به لطف خداوند متعال موفق شدیم و توانستیم با گروه‌های زیادی از مردم دیدار داشته باشیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: سردار فدا گفت: نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی امیدوار بود که با این اغتشاشات در تهران به تهران و ایران سفر کند، ولی جمهوری اسلامی ایران انشاالله با شکست رژیم کودک‌کش اسرائیل، نخست وزیر آن‌ها را کت بسته و قلاده به گردن به ایران خواهیم آورد.

وب‌گاه الف

وزیر آموزش و پرورش از فراهم شدن مقدمات راه‌اندازی سکوهای استعدادیابی دانش آموزان خبر داد و گفت: لازم است هماهنگی‌های لازم با پژوهشگاه رویان انجام شود تا در پژوهشسراهای دانش آموزی، شعبه‌ای از رویان ایجاد شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فواد حسین با بیان اینکه تحولات اخیر ایران ممکن است بر مذاکرات ایران و عربستان تاثیر بگذارد گفت: تهران و ریاض تمایل به تداوم این مذاکرات دارند.

خبرگزاری دانا

معاون وزیر بهداشت ازاختیاری شدن نوبت‌کاری شب برای مادران شاغل باردار یا دارای فرزند شیرخوار، خبرداد و گفت: حضور پدران در مشاغل و فعالیت‌هایی که نیازمند نوبت کاری شب است تا یک ماهگی نوزاد، اختیاری است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر خارجه عراق گفت: تلاش‌های بغداد برای میزبانی از مذاکرات ایران و عربستان ادامه دارد و دو کشور تمایل دارند که این مذاکرات ادامه داشته باشد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیادملی نخبگان؛ ناصر باقری‌مقدم، قائم مقام بنیاد ملی نخبگان، درباره اصلاح شاخص‌های نخبگی گفت: پیرو مطالبات مقام معظم رهبری در دیدار نخبگان با ایشان، تنوع بخشی فرآیند شناسایی نخبگان در دستور کار بنیاد قرار گرفته است. وی افزود: در گام نخست، باید تمامی ابعاد شاخص‌های تعیین نخبگی از مقاله محوری به سمت حل مسئله تغییر کند...

خبرگزاری تسنیم

وزیر نیرو گفت: البته تبادلات برق را همانطور که در قراردادهای سال گذشته داشتیم ادامه می‌دهیم؛ در مورد روسیه اتصال اولیه انجام شده و هم اکنون مطالعات فنی را برای متصل کردن مشترک برق ایران، آذربایجان، ارمنستان و روسیه انجام می‌دهیم.