یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عبدالناصر همتی رئیس‌کل بانک مرکزی دولت حسن روحانی در پی حوادث اخیر در توئیتر نوشت: «اقتصاد و معیشت مردم را، با بی‌تدبیری و ناکارآمدی، به وضع فعلی رساندید. وضع موجود نتیجه حکمرانی غلط شماست». البته مشخص هست که مردم از وضعیت اقتصادی که حاصل بی‌تدبیری دولتمردان در ادوار گذشته است، ناراضی هستند و بخشی از حوادث اخیر هم ناشی از عملکرد غلط دولتمردان...

وب‌گاه الف

نخست‌وزیر مامور تشکیل کابینه رژیم صهیونیستی در «کنفرانس ائتلاف یهودیان جمهوری‌خواه» از اغتشاشات ایران حمایت کرد و از تلاش برای سازش با «یک کشور خاص عربی» خبر داد.

خبرگزاری دانا

شعبانی گفت: نهضت امید آفرینی نیاز امروز جامعه ماست و تحقق آن تنها با جهاد تبیین اجرایی خواهد شد.

خبرگزاری دانا

اکبری گفت: امروز به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج رزمایش جهادگران فاطمی 2 در سطح شهرستان شازند آغاز شد و اجرای رزمایش کمک مومنانه یکی از محورهای مهم این رزمایش است که 900 بسته کمک مومنانه به ارزش هر بسته 700 هزار تومان بین ولی نعمتان انقلاب و به شکل محله محور توزیع خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر بهروز رحیمی با اشاره به بخشنامه‌ها و ابلاغیه‌های متعددی که در خصوص سیاست‌های کلی جمعیت و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور و سازمان‌های تابعه وزارت بهداشت ابلاغ شده است، گفت: ضرورت پرداخت حقوق و مزایای متخصصان ضریب کا در ایام مرخصی زایمان و همچنین غرامت دستمزد ایام بیماری پزشکان متخصص مشمول تعهدات...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه عراق با اعلام تمایل تهران و ریاض به تداوم مذاکرات خاطر نشان کرد: اعتراضات در ایران بعد منطقه ای نیز دارد و ممکن است بر سیاست های ایران و پیشرفت گفت‌وگوها با ریاض تاثیر بگذارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

دولت بایدن آن‌گونه که ترامپ می‌گوید و امیرعبداللهیان نیز به آن اشاره کرده برای مذاکره با ایران درباره برجام التماس می‌کند، ولی در عین حال ضمن حمایت از اغتشاشگران، به آتش اغتشاشات در ایران می‌دمد.

وب‌گاه عصر ایران

به افرادی که مشغول حادثه‌آفرینی هستند، افرادی که فریب خورده دشمن هستند می‌گوییم بی‌توجه به اقدامات آن‌ها مسیر رشد، توسعه و تقویت بنیان‌های علمی و پیشرفت کشورمان را همچنان ادامه می‌دهیم و با توجه به رشد چند برابری علمی ایران و اختراعات ایران عوامل و مزدوران را سر جایشان می‌نشانیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بنیامین نتانیاهو گفت: اختلافات با دولت کنونی آمریکا به ریاست جمهوری جو بایدن «اختلافات خانوادگی» است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده سپاه استان اصفهان گفت: ما اهل مماشات و سازش نیستیم ولی امنیت، آرامش و آسایش مردم برایمان مهم است اگر خویشتنداری می‌کنیم، اگر سلاح به صحنه نمی‌بریم به واسطه جلوگیری از تلفات بیشتر است،

خبرگزاری تسنیم

برنامه شش هفته از رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال اعلام شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

دختر سردار سلیمانی نرجس سلیمانی سمت دار شد

وب‌گاه عصر ایران

یادآور می شوم که مقام معظم رهبری به ائمه جمعه رفتار پدرانه با «همه» را توصیه و چندبار تکرار فرمودند.