یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اشاره به دستاوردهای این نیرو گفت: بسیاری از دستاوردهای ما روز حادثه اگر لازم باشد بیرون می‌آید مانند اصابت دشمن در فاصله یک هزار و 50 کیلومتری که البته این‌ها تصادفی نیست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - لیگ پتانک ورزش کارگری با حضور 19 تیم از 9 استان کشور با عنوان یادواره سردار دل‌ها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در ورزشگاه تختی تهران برگزار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نرگس سلیمانی به عنوان رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران انتخاب شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

برای رسانه‌های ضدانقلاب، سازمان‌های بین‌المللی، برخی از رسانه‌های داخلی و سلبریتی‌ها؛ فرق می‌کند کیان شهید شده باشد یا آرشام!

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو دفتر نشر آثار مقام معظم رهبری خطاب به امام جمعه مشهد توئیتی منتشر کرد.

وب‌گاه عصر ایران

شبکه ام اس ان نیز در این خصوص گفته است که حضور هیلی در مقابل ائتلاف یهودیان جمهوری‌خواه خود یک سندی است که نشان می‌دهد که هیلی همچنان برای شرکت در رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا علاقمند است.

خبرگزاری تسنیم

در فراق عالمی فرزانه و مهاجری مجاهد به سوگ نشسته‌ایم که ثلمه فقدانش را شیعیان شام و لبنان بیشتر از ما درک می‌کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بن سلمان در سفر به تایلند دکتری افتخاری دریافت کرد.

خبرگزاری دانا

عضو دفتر نشر آثار مقام معظم رهبری در توئیتی با اشاره به سخنان اخیر امام جمعه مشهد، نوشت: جناب آقای علم‌الهدی! اینکه دولتمردان منحط آمریکا به زنان ما ولو متأسفانه بی حجاب، چگونه نگاه می‌کنند مهم نیست، مهم نگاه امثال جنابعالی است. یادآور می‌شوم که مقام معظم رهبری به ائمه جمعه رفتار پدرانه با «همه» را توصیه و چند بار تکرار فرمودند.

وب‌گاه گسترش

مهران رجبی بازیگر سینما و تلویزیون: ما بچه حزب‌اللهی هستیم، چیزی نداریم که پنهان کنیم. خیلی توهین می‌شنیدم که کدام سراغ موش هستی و چرا چیزی نمی‌گویی؟

خبرگزاری تسنیم

با توجه به وضعیت موجود، اجرای حسابداری بهای تمام شده و بودجه ریزی عملیاتی عملاً تا پایان سال انجام پذیرنخواهد بود و ضرورت دارد متولیان نظام برنامه ریزی و بودجه بندی در این خصوص اقدام موثر و ویژه ای انجام دهند.