یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام تویسرکانی گفت: در 50 روز اخیر 40 بسیجی مظلومانه و بی سلاح شهید شدند، در واقع شهدا سند حقانیت انقلاب اسلامی هستند.

خبرگزاری دانا

حیدرنیا گفت: تا زمانی که سپاه و بسیج به‌عنوان خادمان مردم در صحنه هستند دشمنان هر خواب شوم، پلید و نقشه‌ای را به گور خواهند برد.

خبرگزاری دانا

آیت الله ناصری، رئیس شورای فرهنگ عمومی استان و امام جمعه یزد گفت: همه ما نسبت به فرهنگ ایرانی - اسلامی و انقلابی کشور مسئولیم و باید نگاه اصالتی و کاربردی به فرهنگ کشور داشته باشیم.

خبرگزاری مهر

وزیر آموزش‌وپرورش گفت: مشاهدات ما نشان می‌دهد حضور دانش آموزان در پژوهشگاه رویان و بازدید از فعالیت‌های این پژوهشگاه، به‌اندازه ماه‌ها آموزش کلاسی اثرگذاری دارد.

خبرگزاری دانا

با حضور پیکر مطهر شهدا در بین جمعیت، مردم اصفهان یک‌صدا ندای مرگ بر فتنه‌گر سر دادند و خواستار گرفتن انتقام از قاتلین شهدای امنیت شدند، برخی اشک هایشان بند نمی آمد برخی نیز با مشت های گره کرده و فریادهایشان حمایت خود را از انقلاب اعلام می کردند امروز اگرچه هوای اصفهان سرد است، اما تنور عاشقی و قدرشناسی‌ها داغ داغ است.

خبرگزاری دانا

سردار فدا گفت: به افراد خودفروخته هشدار می‌دهیم که مردم اصفهان با کوچک‌ترین اشاره مقام معظم رهبری به میدان خواهند آمد و طومار فتنه‌گران را در هم خواهند پیچید.

خبرگزاری دانا

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان از شکل‌گیری 16 قرارگاه جهادی در سطح استان خبر داد و گفت: فعالیت 3200 گروه جهادی بسیج در استان ساماندهی شده و خدمت رسانی به مردم در عرصه های مختلف دچار وقفه نمی‌شود.

خبرگزاری تسنیم

سازمان لیگ زمان برگزاری دیدارهای دور سوم رقابت‌های جام حذفی فوتبال را مشخص کرد.

خبرگزاری تسنیم

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی به یک قدرت تمام عیار فرهنگی تبدیل شده، هدف دشمن از ایجاد ناآرامی‌های اخیر در کشورمان را بی‌ثباتی و مشغول‌سازی مسئولان از برنامه‌ریزی برای آینده دانست.

وب‌گاه عصر ایران

ایجاد شبهه، تردید، ترس و احساس اقلیت برای نیروهای جبهه‌انقلاب و... از جمله تکینک‌های دشمن بوده است.

خبرگزاری تسنیم

معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت بهداشت گفت: نوبت کاری شب برای مادران شاغل باردار یا دارای فرزند شیرخوار در وزارت بهداشت "اختیاری" شد.

خبرگزاری دانا

نماینده پیشین ایالات متحده آمریکا در سازمان ملل در سخنرانی شب گذشته (شنبه) با انتقاد از سیاست‌های دولت «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا در قبال ایران گفت: «اگر بایدن در بازگرداندن ما به توافق ایران موفق شود، به شما یک قول خواهم داد. رئیس‌جمهور بعدی (نیکی هیلی) در روز اول ریاست‌جمهوری، آن را پاره خواهد کرد».

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روسای کمیسیون‌های 6 گانه شورای شهر تهران مشخص شدند و در همین ارتباط "نرگس سلیمانی" به عنوان رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران انتخاب شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت با اشاره به اقدامات این وزارتخانه در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، گفت: ضرورت پرداخت حقوق و مزایای متخصصان ضریب کا در ایام مرخصی زایمان و همچنین غرامت دستمزد ایام بیماری پزشکان متخصص مشمول تعهدات ضریب کا از اقدامات وزارت بهداشت در راستای حمایت از سیاست‌های کلی جمعیت و خانواده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تعیین روسای کمیسیون‌ها امروز در شورای شهر تهران انجام شد.