شنبه 14 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کره جنوبی و عربستان در حال ترتیب دادن دیدار بین یون سوک یول، رئیس جمهوری کره جنوبی و محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان هستند که قرار است به سئول سفر کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بازار امروز چهارشنبه 25 آبان ماه 1401 شاهد عقبگرد قیمت سکه و قیمت طلا بود

خبرگزاری دانا

سردار زارع کمالی، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: بیش از یک سوم جمعیت استان عضو سازماندهی بسیج است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هنوز چند روزی به شروع جام جهانی 2022 قطر و اولین بازی تیم ملی ایران در جام جهانی باقی مانده؛ ولی شرایط به گونه‌ای است که رنگ و بوی جام جهانی جایش را به انتقاد از تعدادی از بازیکنان و مسئولان داده و کمتر اتفاق فوتبالی، دست‌کم در فضای مجازی، توانسته مورد بحث قرار بگیرد.

خبرگزاری دانا

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) به تشریح برنامه های هفته بسیج در استان اردبیل پرداخت و گفت: 800 برنامه به مناسبت هفته بسیج در استان اردبیل برگزار می شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: چنانچه پیش نویس قطعنامه مورد نظرآمریکا و سه کشور اروپایی تصویب شود معلوم نیست سفر هیات آژانس به ایران نتیجه ای به دنبال داشته و مفید باشد.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: معلوم نیست سفر هیات آژانس به ایران نتیجه‌ای به دنبال داشته و مفید باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: چنانچه پیش نویس قطعنامه مورد نظر آمریکا و سه کشور اروپایی تصویب شود معلوم نیست سفر هیات آژانس به ایران نتیجه ای به دنبال داشته و مفید باشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

کسانی که پیش از این از قبل ترویج خروج سرمایه از کشور و تشویق خانواده‌ها و جوانان ایرانی به مهاجرت ارتزاق می‌کردند و از راه تبلیغ اخذ اقامت کشورهای عربی متخاصم همچون بحرین و امارات پول درمی‌آوردند؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بنابر اعلام رئیس سازمان انرژی اتمی ایران، چنانچه پیش‌نویس قطعنامه مورد نظر آمریکا و سه کشور اروپایی تصویب شود، مشخص نیست سفر هیات آژانس به ایران نتیجه‌ای به دنبال داشته و مفید باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

آئین رونمایی کتاب مکث؛ درنگی در هشتاد کتاب تألیف دکتر حسین انتظامی، با حضور مؤلف، دکتر سید عباس صالحی مدیر مسئول موسسه اطلاعات، دکتر حجت الله ایوبی، دکتر دربندی، سید علی شجاعی نماینده انتشارات نیستان، علیرضا مختارپور رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، دکتر محمدرضا زائری رئیس اندیشگاه فرهنگی، دکتر امیرخانی مشاور رئیس و مدیران و کارشناسان سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، روز چهارشنبه...

وب‌گاه عصر ایران

به گفته مک کالوم، ام آی پنج انگلیس از سال 2018 با صدور روادید برای بیش از 100 دیپلمات روس به علل مرتبط با امنیت ملی این کشور، مخالفت کرده است.

خبرگزاری مهر

ایرانشهر - هیئت اعزامی از سوی مقام معظم رهبری به سیستان و بلوچستان به شهرستان ایرانشهر سفر کرد.

وب‌گاه الف

وزارت خزانه‌داری آمریکا شش شخصیت حقیقی صدا و سیمای جمهوری اسلامی از جمله رئیس این رسانه را در فهرست تحریمها قرار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس گفت: اگر شاهد رفتارهای غلطی از برخی دانشجویان هستیم پس مقصر خود ما هستیم؛ فرهنگ را روحانیت به آنها آموزش داده است و ما به عنوان استاد با آنها ارتباط داشتیم.