شنبه 14 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری دانا

سردار احمد شفائی، فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه تفکر بسیج در پیدایش انقلاب اثر ویژه‌ای داشت گفت: در هر گوشه‌ای از جغرافیای پهناور دنیا که این نگاه و تفکر وجود داشت چشم طمع دشمنان و بدخواهان از آن منطقه کاهش یافته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ایسنا نوشت: مدیر کل اژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت: ایران چه با قطعنامه و چه بدون آن وظیفه دارد اطلاعاتی که به آن نیاز داریم را دراختیارمان بگذارد.

وب‌گاه عصر ایران

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با بیان‌اینکه دشمن به دنبال ریزش در نظام اسلامی است، افزود: آن دختری که امروز تحت تاثیر شرایط جامعه و فضای مجازی، معترض وضعیت کنونی است، مادر آینده ایران می‌باشد و نمی‌توان آن را نادیده گرفت.

خبرگزاری دانا

ساعاتی پس از آنکه رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان در واکنش به تحرکات سیاسی آمریکا و تروئیکا در نشست فصلی شورای حکام، برنامه سفر آژانس به ایران را منتفی دانست، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی با تکرار ادعاهای سیاسی پادمانی علیه ایران، ابراز امیدواری کرد که انجام این سفر محقق شود.

خبرگزاری دانا

فرمانده لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان با استناد به فرمایش رهبر انقلاب مبتنی بر اینکه در حوادث اخیر بسیجیان ما مظلوم واقع شدند، گفت: حدود 47 کشور به طور شبانه روزی از طریق فعالیت در فضای مجازی به نوعی آشوبگران خیابانی را حمایت کردند و بیش از پنج هزار و 600 قبضه سلاح در کشور کشف و ضبط شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

آیت الله محسن مجتهد شبستری در تمام ادوار مجلس خبرگان رهبری از طرف مردم استان آذربایجان شرقی به نمایندگی برگزیده شد و تا هنگام رحلت این سمت را بر عهده داشت. وی در سال 1373 از طرف مقام معظم رهبری به عنوان امام جمعه تبریز برگزیده شد. وی هم‌چنین عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تهران بود.

خبرگزاری دانا

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: جوانان ما با تولید محتوا و انتشار گسترده آن یک قدم محکم در جهت غلبه بر سلاطین و شیاطین رسانه‌ای بردارند.

وب‌گاه الف

مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت: ایران چه با قطعنامه و چه بدون آن وظیفه دارد اطلاعاتی که به آن نیاز داریم را دراختیارمان بگذارد.

خبرگزاری دانا

پیکر بسیجی شهید مدافع امنیت «حسن براتی» امروز بر دستان مردم مشهد و زائران بارگاه منور رضوی تشییع شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی گفت: امیدواریم که در نهایت بتوانیم با ایران بنشینیم و هر چه زودتر گفتگو با آن‌ها را ازسربگیریم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رافائل گروسی درباره قطعنامه پیشنهادی آمریکا و تروئیکا علیه ایران گفت: این مساله تاثیری بر کار او برای حل و فصل موضوعات باقی مانده در خصوص مسائل ادعایی پادمانی ندارد.

وب‌گاه گسترش

مدیر کل اژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت: ایران چه با قطعنامه و چه بدون آن وظیفه دارد اطلاعاتی که به آن نیاز داریم را دراختیارمان بگذارد.

خبرگزاری تسنیم

معاون سازمان بنادر و دریانوردی از برنامه‌ریزی برای احداث بندر بزرگ تجاری در خوزستان و بزرگترین بندر تجاری ایران در سواحل مکران خبر داد و جزئیات این پروژه‌ها را تشریح کرد.

خبرگزاری مهر

مشهد معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا (ع) گفت: بسیجیان جانشان را در کف اخلاص گذاشتند و در جنگ ترکیبی دشمن، برای کمک به مردم سینه سپر کردند.

وب‌گاه عصر ایران

رییس سازمان بسیج مستضفعین با اشاره به اینکه بیش از 50 درصد قدرت نظامی جهان در اختیار آمریکا است، افزود: اکنون آمریکا قدرت اجرا ندارد و ابزار استفاده از قدرت نظامی خود را نیز ندارد.