شنبه 14 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر مبنای برآورد انجام شده و بودجه‌ای که دولت برای سفر‌های استانی در نظر گرفته است، می‌توان گفت هر سفر استانی رئیسی به طور میانگین 5.17 میلیارد تومان برای دولت هزینه دارد. در این سفر‌ها حدود 20درصد اعتبارات، صرف پرداخت حقوق و دستمزد می‌شود؛ بنابراین رئیسی برای هر سفر به‌طور میانگین سه میلیارد و 640 میلیون تومان حقوق و دستمزد می‌دهد.

خبرگزاری دانا

دبیر شورای نگهبان به طلاب جوان توصیه کرد که ضمن فراگیری علوم حوزوی، در راه توسعه و ترویج این علوم در میان مردم نیز مجاهدت فزاینده‌ای داشته باشند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پوتین فرمانی را امضا کرد که جایزه مادر قهرمان را در اواسط ماه اوت احیا کرد. بر اساس این سند، در صورتی که یک زن شهروند روسیه باشد و 10 فرزند یا بیشتر را که شهروند روسیه نیز هستند، بزرگ کرده باشد، واجد این عنوان می‌شود.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل شرکت مترو تهران با اشاره به احداث 16 ایستگاه ناتمام در خطوط 6 و 7 طی امسال و سال آینده گفت: پیگیر راه‌اندازی کامل خط مترو تهران پرند تا پایان سال جاری هستیم.

خبرگزاری تسنیم

دربندی در مراسم رونمایی از کتاب جدید مجید انتظامی گفت: نظرسنجی که سه سال پیش توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام شده بود، نشان می‌دهد 78 درصد افراد زیر 40 سال در کشور، یا کتاب نمی‌خوانند یا در صورت کتابخوانی از منابع غیرفیزیکی استفاده می‌کنند.

خبرگزاری مهر

به گفته مدیرکل سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های رایانه‌ای کانون پرورش فکری فراخوان دعوت از طراحان اسباب‌بازی‌های کتاب‌محور توسط این‌نهاد فرهنگی منتشر شد.

وب‌گاه عصر ایران

انقلاب اسلامی تنها سقوط پهلوی نبود بلکه سرآغاز یک تغییر بزرگ در تاریخ بشریت شد و حضرت امام (ره) توانست مفهوم قدرت را تغییر دهد و ثابت کرد با تکیه بر قدرت نرم می‌توان بر پیچیده‌ترین و مستحکم‌ترین قدرت‌های دنیا پیروز شد.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده انتظامی کل کشور گفت: امنیت و آرامش مردم برای ما بسیار مهم است و نمی‌گذاریم مردم دچار مشکلات امنیتی شوند.

خبرگزاری دانشجو

گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سید ابراهیم رئوف موسوی، «من با اطمینان می‌گویم: اسلام ابرقدرتها را به خاک مذلت می‌نشاند، اسلام موانع بزرگ داخل و خارج محدوده خود را یکی پس از دیگری برطرف و سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهد کرد.» 6/5/1366 مقام معظم رهبری: «امام در وصیت‌نامه اعلام می‌کند که این انقلاب گسترش خواهد یافت؛ دست استعمارگران را از جهان اسلام کوتاه خواهد کرد. این پیش‌گویی امام بزرگوار...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

درحاشیه نشست دولت، اعضای کابینه به مسائلی از جمله تصویب آیین‌نامه بازگشت ارز حاصل از صادرات، 30 حمایت جدید از کسب‌وکارهای اینترنتی و برخورد با اخلالگران در نظم مدارس اشاره کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون فرهنگی، اجتماعی و امور محتوایی مرکز ملی فضای مجازی گفت: گوگل عملا جنگ خود را با این پلتفرم آغاز کرده است.

خبرگزاری دانا

فقیری با بیان اینکه امسال چهارمین مرحله استانی رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج قوی تر از سال های گذشته برگزار می شود، گفت: امروزه توسعه دانش سایبری ابزار قدرت در فضای مجازی است.

خبرگزاری دانا

سردار سالاری گفت: امروز بسیج میدان دار عرصه‌های سخت کشور بوده و شاه کلید کشور است، هر جا که لازم باشد، در عرصه‌های سخت و طاقت‌فرسا بسیج حضور پیدا کرده و خدمت‌گذاری می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: آیت‌الله محامی گفت: زمانی که گزارش به آقا رسید موضوع را دنبال کردند و بنده نیز گزارش جامع حوادث را به ایشان دادم و پیشنهاداتی داشتم که به شورای عالی امنیت ملی ارجاع داده شد و در این مسیر مطالبات بنده خیلی بیشتر از مطالبات خود مردم بود که به تایید رسید و بخشی اجرا شد و برای اجرای برخی دیگر نیز باید پیگیر باشیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان مجاهدین خلق، در ادعای "پیشرو، مردمی و مبارز بودن"، خدا را بنده نبود. دیگران را متهم می کرد و خود را خلقی ترین گروه می خواند.