شنبه 14 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری مهر

اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای حضوردر جام جهانی از روز 30 آبان ماه آغاز خواهد شد.

وب‌گاه عصر ایران

آیت الله مکارم شیرازی در دیدار مخبر با اشاره به تلاش دولت در حل مشکلات کشور اظهار داشت: امروز کاهش ارزش پول ملی و افزایش قیمت کالا‌ها مردم را به شدت آزار می‌دهد. با توجه به افزایش درآمد‌های دولت، مردم انتظار دارند که در سفره‌های خود آن را احساس کنند.

وب‌گاه ورزش سه

لیست نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در جام جهانی آمریکا اعلام شد.

خبرگزاری مهر

فرمانده کل انتظامی گفت: خط رسانه‌ای دشمن در اغتشاشات اخیر این است که با پروژه‌هایی نظیر کشته سازی و انباشت خبر و همچنین بزرگ نمایی خطاهای مأموران هزینه‌هایی را به پلیس تحمیل کند.

خبرگزاری تسنیم

اردوی تیم ملی اعزامی به مسابقات جام‌جهانی کشتی آزاد در آمریکا، بعد از پایان لیگ برتر، از سی‌ام آبان آغاز خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا نادعلی در بازدید از منطقه 12 در معراج شهدا حضور یافت و در جریان طرح بازسازی آن، قرار گرفت و با بیان اینکه معراج شهدا در دوره جدید مدیریت شهری مورد توجه قرار گرفته است، افزود: طرح جدیدی که برای بازسازی این مجموعه مطرح شده است، همزمان منجر به حفظ بنای تاریخی و هم پیام معراج می‌شود. وی با بیان اینکه باید کاری کرد که هم احترام شهدا حفظ شود...

وب‌گاه عصر ایران

می‌توان گفت هر سفر استانی رئیسی به طور میانگین 5.17 میلیارد تومان برای دولت هزینه دارد. در این سفر‌ها حدود 20درصد اعتبارات، صرف پرداخت حقوق و دستمزد می‌شود؛ بنابراین رئیسی برای هر سفر به‌طور میانگین سه میلیارد و 640 میلیون تومان حقوق و دستمزد می‌دهد.

خبرگزاری تسنیم

احمد علی‌اکبری تأکید کرد که اتحادیه اروپا در اقدامی متناقض با اصل آزادی‌بیان و در تضاد با منشورهای بین‌المللی، شبکه پرس‌تی‌وی را تحریم کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: الان به نظر من وقت دلجویی، همگرایی و وحدت است و ما باید زمینه چالش و اختلاف را حل کرده و این آتشی که در خانه ما افتاده را خاموش کنیم.

خبرگزاری دانا

اردوی تیم ملی کشتی آزاد از روز 30 آبان ماه و برای حضوردر جام جهانی برگزار می شود.

خبرگزاری دانا

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: 77 خانواده از شهدای هواپیمای اوکراینی تاکنون تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار گرفته‌اند و البته تعداد پرداخت خسارت در سال گذشته کم بود که در سال جاری افزایش یافته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای حضوردر جام جهانی از روز 30 آبان ماه آغاز می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سردار حسین اشتری گفت: براساس دستورالعملی که ابلاغ کرده‌ایم اگر حین اجرای ماموریت قانونی به فرد یا افرادی خسارتی وارد شد با پیگیری جبران خسارت کرده و رضایت فرد جلب می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: یکی از محرکین اصلی و متواری اغتشاشات اخیر و مربوط به استان ظرف مدت 24 ساعت در حالی که از تهران به سمت انزلی می‌رفت، در اتوبان قزوین دستگیر شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران به منظور بررسی مشکلات فرهنگی منطقه 12 تهران از این منطقه دیدن کرد و گفت: با همکاری سازمان زیباسازی در ایام جام جهانی در محوطه میدان امام خمینی اقدامات فرهنگی برگزار می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس کل دادگستری استان مرکزی در ارتباط با فوت علیرضا کریمی اظهار داشت: علیرضا کریمی یک دانشجوی غیربومی اراک بود که در خانه مجردی خود در کرهرود اراک زندگی می‌کرد و چندین روز از فوت او در خانه می‌گذشت که پیدا شد.