شنبه 14 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نادعلی گفت: هیچ نهادی حق نظر داشتن به این مجموعه را ندارد و مخصوص بانوان باقی خواهد ماند.

خبرگزاری مهر

سخنگوی شورای شهر تهران از اجرای برنامه ویژه جام جهانی در میدان امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: طرح معماری مجموعه معراج شهدا انجام خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین اعلام کرد که ایران و اوکراین از موضوعات مورد بررسی در نشست امروز شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتماد نوشت: عبدالکریمی گفت: میل به تحول بدون خشونت خواسته اکثریت است. اما باید توجه داشت که سکوت بخش اعظم جامعه، به معنای تایید وضع موجود نیست. این هم نوعی نارضایتی است که با سکوت همراه است. سکوت اقشاری از مردم را نباید به معنای موافقت نسبت به وضع موجود تلقی کرد. حتی کسانی که در کف خیابان هستند اعم از جوانان و دانشجویان، خواهان فروپاشی ساختار اجتماعی نیستند. اما متاسفانه دو گروه جاهل...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اکوایران: طبق اعلام قوه قضائیه در جریان بررسی پرونده‌های بازداشتی‌های حوادث اخیر، حکم بدوی دو متهم این حوادث در تهران «اعدام» اعلام شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

طبق گزارش کمیسیون اصل 90، نتیجه اطلاعات نادرست بیژن زنگنه و معصومه ابتکار درباره بنزین پتروشیمی‌ها، به واردات بیش از یک میلیارد لیتر بنزین بی‌کیفیت حاوی ترکیبات غیرمجاز در دولت یازدهم انجامید.

وب‌گاه عصر ایران

رضا گلپور نویسنده کتاب "شنود اشباح" پس از بیان مطالبی از سوی سردار سعید قاسمی در سخنرانی بعد از ظهر دهم اردیبهشت 1401 در مراسم تشییع جنازه مرحوم نادر طالب زاده به طرح شکایت از او پرداخته بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بهتر است امثال وزیر راه، به جای حرف زدن و غر زدن به فکر حل مشکلات کشور و کمبودها باشند. ما مردم خودمان بهتر از همه مشکلات را می‌بینیم و در مورد آن سخن می‌گوییم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سردار سعید قاسمی به سیزده و یک روز حبس تعزیری محکوم شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

روزنامه لبنانی الاخبار با انتشار اسنادی از نقشه مخفیانه سعودی و امارات برای تضعیف ایران و کشیدن جنگ به داخل کشور پرده برداشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

دیده بان ایران نوشت: سردار سعید قاسمی به سیزده و یک روز حبس تعزیری محکوم شد

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اسلامی گفت: آلودگی دلیل وجود مواد اعلام نشده نیست و هیچ سایت اعلام نشده‌ای در ایران وجود ندارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل شرکت مترو تهران گفت: اندازی کامل خط مترو تهران - پرند تا پایان سال جاری، از دیگر انتظارات مردم است که در این زمینه تمام امکانات موجود به کار گرفته می شود.