شنبه 14 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: امروز هویت دینی و انقلابی نسل جدید ما را تهدیدهای تازه ای از جمله فناوری‌های نوین به مخاطره انداخته و باید نسل جدید را از فتنه‌های دشمنان در امان نگه داریم.

وب‌گاه منیبان

آیت الله مکارم شیرازی در دیدار معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد: با توجه به افزایش درآمدهای دولت مردم انتظار دارند که در سفره‌های خود آن را احساس کنند.

خبرگزاری دانا

جمشیدی گفت: خطرات جنگ‌شناحتی هزاران برابر بیشتر از جنگ سخت است، در آمریکا موسسه‌ای سالیان پیش تشکیل شد که بر روی ذهن تاثیر می‌گذارد و از ابزار رسانه و فضای مجازی در به‌کارگیری ذهن بهره می‌برد.

خبرگزاری تسنیم

اسماعیل منصوری لاریجانی گفت: علامه طباطبایی فکر جذمی نداشت و آزاداندیش بود. آزاداندیشی یک فیلسوف، یعنی همین اندیشه اندیشیدن. او کسی بود که کمال عرفان و برهان را در وجود خود داشت.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: قطعنامه‌ای پیش‌نویس کردند و مطالبی آوردند که خودشان می‌دانند صحت ندارد و از طرف جمهوری اسلامی هم مردود است. ایران برای پیشبرد برنامه خود در بخش هسته‌ای برنامه مصوب دارد و در همان چارچوب ادامه می‌دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: فعلا سفری از آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ایران در دستور کار نیست.

خبرگزاری مهر

پژوهشگر سرشناس تاریخ معاصر گفت: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب فرهنگی بود و اندیشمندان ایران باید جهان اسلام را تغذیه فکری کنند. این افق تمدنی نیاز به گسترش فرهنگ کتابخوانی دارد.

خبرگزاری تسنیم

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی نیروهای مسلح کشور گفت: در تشکیل نهضت مهارت‌آموزی هیچ سربازی بدون داشتن مهارت عمومی و تخصصی ترخیص نمی‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خبرگزاری تسنیم

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از احتمال عدم طرح اصلاح قانون مناطق آزاد در مجلس خبر داد و گفت: این احتمال وجود دارد که به سبب درگیری نمایندگان در خصوص تصویب بودجه 1402 و برنامه هفتم توسعه، اصلاح قانون مناطق آزاد در مجلس فعلی تصویب نشود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اسلامی گفت: آنچه به سازمان انرژی اتمی مربوط می‌شود این است که موارد ادعایی و اتهامی پاسخ داده شود و اگر حسن نیت می‌داشتند و قرار بود که مذاکرات را تداوم بخشند طبیعی بود که قطعنامه‌ای با این ابعاد را ارائه نمی‌کردند.

خبرگزاری مهر

معاون اول رئیس جمهور به وزیر کشور در خصوص ارائه گزارش فعالیت‌های انجام شده پیرامون مدیریت زیست بومی تالاب‌های کشور دستور داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سعید قاسمی را از بابت توهین به پرداخت مبلغ سیزده میلیون و یک ریال جزای نقدی در حق دولت و از بابت تهدید به قتل و ضررهای جسمی و حیثیتی به سیزده ماه و یک روز حبس تعزیری محکوم نمود.

وب‌گاه خبر آنلاین

شفقنا نوشت: آیت الله مکارم شیرازی در دیدار معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد: با توجه به افزایش درآمدهای دولت، مردم انتظار دارند که در سفره‌های خود آن را احساس کنند. در این قضایای اخیر بخشی از مشکلات متوجه برخی تصمیم‌گیری‌های غلط است که می‌بایست برنامه‌ریزی بهتری می‌شد.