شنبه 14 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اسلامی گفت: آنچه به سازمان انرژی اتمی مربوط می‌شود این است که موارد ادعایی و اتهامی پاسخ داده شود و اگر حسن نیت می‌داشتند و قرار بود که مذاکرات را تداوم بخشند طبیعی بود که قطعنامه‌ای با این ابعاد را ارائه نمی‌کردند.

خبرگزاری مهر

معاون اول رئیس جمهور به وزیر کشور در خصوص ارائه گزارش فعالیت‌های انجام شده پیرامون مدیریت زیست بومی تالاب‌های کشور دستور داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سعید قاسمی را از بابت توهین به پرداخت مبلغ سیزده میلیون و یک ریال جزای نقدی در حق دولت و از بابت تهدید به قتل و ضررهای جسمی و حیثیتی به سیزده ماه و یک روز حبس تعزیری محکوم نمود.

وب‌گاه خبر آنلاین

شفقنا نوشت: آیت الله مکارم شیرازی در دیدار معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد: با توجه به افزایش درآمدهای دولت، مردم انتظار دارند که در سفره‌های خود آن را احساس کنند. در این قضایای اخیر بخشی از مشکلات متوجه برخی تصمیم‌گیری‌های غلط است که می‌بایست برنامه‌ریزی بهتری می‌شد.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: در شورای حکام قطعنامه‌ای پیش نویس کردند و مطالبی آوردند که خودشان می‌دانند صحت ندارد و از طرف جمهور اسلامی هم مردود است.

خبرگزاری دانا

سردار سالاری با بیان اینکه ایران اسلامی، امروز قوی‌ترین کشور در دنیا هست به‌طوری که در هر معادله‌ای که بخواهند انجام دهند، نظر ایران قوی نیز مهم است، عنوان کرد: ایران قوی خاری در گلوی استکبار است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سردار سعید قاسمی به سیزده ماه و یک روز حبس تعزیری محکوم شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئولان دادگستری استان تهران به مسائل حقوقی و قضایی 141 نفر از مراجعان رسیدگی کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: الان به نظر من وقت دلجویی، همگرایی و وحدت است و ما باید زمینه چالش و اختلاف را حل کرده و این آتشی که در خانه ما افتاده را خاموش کنیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قابل پیش بینی است که در روزهای آینده رئیس جمهور طی یک سخنرانی دستور می‌دهند تا مشکلات فرودگاه امام حل شود. درست مانند دستورهای قبلی‌شان که اقتصاد کشور را سامان داد و دلار را به زیر 20 هزار تومان رساند!

وب‌گاه ورزش سه

اردوی بسترسازی پشتوانه‌های کشتی فرنگی ایران در قالب برنامه‌های فنی، آمادگی جسمانی و تفریحی به پایان رسید.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری مهر

قائم مقام معاون فرهنگی وزیر علوم گفت: منطق حاکم بر دانشگاه، منطق گفتگو، مناظره، نظریه پردازی و تعامل و تبادل نظر است.