شنبه 14 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عصر ایران

بهتر است امثال وزیر راه، به جای حرف زدن و غر زدن به فکر حل مشکلات کشور و کمبودها باشند. ما مردم خودمان بهتر از همه مشکلات را می‌بینیم و در مورد آن سخن می‌گوییم.

خبرگزاری مهر

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید با اشاره به اینکه 77 خانواده شهید هواپیمای اوکراینی تحت پوشش این بنیاد قرار گرفته اند، گفت: خانواده‌های شهدا توطئه دشمن را خنثی کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روزنامه اعتماد در تحلیلی به بررسی حملات به محمدجواد ظریف وزیر خارجه پیشین پرداخته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

منتجب نیا گفت: بحرانی که به وجود آمده است ماحصل تندروی هر دو طرف بود. همه قبول دارند که مردم اعتراض دارند. هیچکس نیست که انصافی داشته باشد و بگوید مردم از همه‌چیز راضی‌اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بی ثباتی سیاسی و دخالت‌های خارجی عراق را نسبت به تحرکات تروریست‌ها منفعل کرده، اما این مسائل نمی‌تواند از مسئولیت این کشور در قبال مبارزه با تروریسم بکاهد.

خبرگزاری دانا

نگرانی کاخ سفید از مخالفت کنگره با طرح های حمایتی بایدن از اوکراین، بی تمایلی اروپا به ارائه حمایت های بیشتر از کی‌یف و بروز شکاف در اتحادیه اروپا در کنار رضایت نسبی و تعدیل رویکرد روسیه نسبت به جنگ موجب شده است فشارها بر دولت اوکراین برای رفتن به میز مذاکره افزایش یابد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

چرا کرج و گوهردشت در اعتراضات پنج سال اخیر، همواره فضای ملتهبی را تجربه کرده‌اند؟ در ادامه بخوانید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

طبق قانون باید بخشی از منابع صندوق ملی مسکن از مالیات خانه‌های لوکس تامین شود، اما در 6 ماهه امسال مالیات این واحد‌ها فقط 12 میلیارد و 775 میلیون تومان بوده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه اعتماد در تحلیلی به بررسی حملات به محمدجواد ظریف وزیر خارجه پیشین پرداخته است.

وب‌گاه فرارو

رفتار اخیر علی دایی با استقبال گسترده‌ای در فضای مجازی روبه‌رو شده و افراد زیادی از اینکه او ترجیح داده بر موضع خود ثابت‌قدم بماند، تشکر کرده‌اند. این موضوع در شرایطی رقم خورده که هم‌زمان، انتقاد‌ها از بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران که به دیدار رئیس‌جمهور رفته‌اند، ادامه دارد. بازیکنان ایران، پیش از سفر به قطر، به دیدار ابراهیم رئیسی رفتند و عکس‌های منتشر‌شده از تعدادی از این بازیکنان...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جمهوری اسلامی در سرمقاله خود به سیاست‌های اعمال شده در کشور اشاره کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دیدار معاون اول رئیس جمهور با مراجع تقلید در قم، حاشیه های سفر تیم ملی به قطر و... از تیترهای مطبوعات امروز است.