شنبه 14 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: احمد زیدآبادی خبرنگار اصلاح طلب در یادداشتی مدعی شدکه پیش‌بینی کرده بود حسن روحانی در دوره دوم ریاست جمهوری ناکام خواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اعتماد در تحلیلی به بررسی حملات به محمدجواد ظریف وزیر خارجه پیشین پرداخته است.

خبرگزاری دانا

یائیر لاپید نخست وزیر کنونی رژیم صهیونیستی که روزهای پایانی ریاست دولت را پس از شکست انتخاباتی سپری می کند، سه‌شنبه شب گفت که هرگز اجازه نخواهد داد که پلیس فدرال آمریکا (اف. بی. آی) از نظامیان اسرائیلی در خصوص مرگ شیرین ابوعاقله خبرنگار فلسطینی تحقیقات انجام دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه الاخبار لبنان، اسنادی منتشر کرده است که نشان می‌دهد منظور بن سلمان از هدف قرار دادن داخل ایران، تأثیرگذاری بر روی طبقه جوان ایران و ارائه تصویر رؤیایی از کشورهای عربی مانند امارات برای آنان است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

محمد بن سلمان ولیعهد سعودی مدعی شده بود که جنگ را به داخل خاک ایران خواهد کشاند و در آن زمان بسیاری بر این باور بودند که ریاض مانند همیشه، از عناصر داعش علیه تهران استفاده خواهد کرد، ولی اسنادی اخیرا منتشر شده که نشان می‌دهد عربستان خواب دیگری علیه ایران در سر می‌پروانده است.

خبرگزاری دانا

روزنامه الاخبار لبنان اسنادی منتشر کرد که نشان می‌دهد امارات، عربستان و آمریکا چگونه از سال 2016 بر روی قشر جوان ایران تمرکز کردند تا به زعم خود بتوانند جنگ را به داخل ایران بکشانند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آیت الله العظمی مکارم شیرازی با اشاره به اینکه برخی از تجار و کسبه از بالارفتن قیمت ارز سوء استفاده می‌کنند، گفت: باید دولت نظارت کاملی بر بازار داشته باشد، به محض افزایش نرخ دلار، برخی از کسبه با اینکه اجناس را به نرخ ارز پایین تهیه کردند، ولی به قیمت روز محاسبه کرده و می‌فروشند که واقعاً بی‌انصافی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آیت الله العظمی مکارم شیرازی در دیدار معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد: با توجه به افزایش درآمدهای دولت، مردم انتظار دارند که در سفره‌های خود آن را احساس کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یدیعوت آحرونوت روز گذشته در گزارشی به نقل از یک منبع آگاه نوشت به نظر می‌رسد وزارت‌های جنگ، امور خارجه و دادگستری در دست حزب لیکود به ریاست نتانیاهو باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بنیامین نتانیاهو رئیس حزب لیکود و رهبر راستگرایان افراطی اخیراً در انتخابات کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) با بدست آوردن اکثر کرسی‌ها، پیروز شد. وی روز یکشنبه هفته جاری از سوی اسحاق هرتزوگ رئیس رژیم صهیونیستی مأمور به تشکیل کابینه جدید شد و هم اکنون در حال رایزنی برای انتخاب وزرای جدید است.

خبرگزاری دانا

در روزهای اخیر موضوع تشکیل کابینه جدید رژیم صهیونیستی به نخست وزیری بنیامین نتانیاهو با توجه به احتمال ورود شخصیت های افراطی به آن، مورد توجه قرار گرفته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هیات اعزامی از سوی رهبر معظم انقلاب به سیستان و بلوچستان به همراه نماینده ولی فقیه در این استان و امام جمعه زاهدان و معاون انتظامی و امنیتی استاندار روز گذشته وارد شهرستان زابل شد. به دنبال حوادث اخیر در سیستان و بلوچستان حاج علی‌اکبری 22 آبان به همراه هیاتی بلندپایه به این استان سفر کرد و در ابتدا در سفر به زاهدان با مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی، امام جمعه مسجد مکی زاهدان و جمعی از...

وب‌گاه الف

مدیرمسئول روزنامه کیهان گفت: پس از به کرسی نشستن اسلام ناب نظام سلطه در مقابل جمهوری اسلامی قرار گرفت چراکه منافع خود را در خطر دید.