شنبه 15 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه فرارو

سیاسی وب‌گاه فرارو

«زوراب پولولیکشویلی»، دبیرکل «سازمان جهانی گردشگری» می‌گوید: «جهان با بحران سلامت و اقتصادی بی‌سابقه‌ای مواجه است. با در خطر نابودی قرار گرفتن میلیون‌ها شغل، حوزه گردشگری خسارت شدیدی را متحمل شده است.»

بستگان این افراد نیز اجساد آنان را در منطقه موسوم به «خواکورک» در خاک عراق پیدا کرده و آن‌ها را در شرایط نامساعد جوی به اشنویه انتقال داده بودند.

پساب خروجی بهشت زهرا دارای پارامتر‌های کافی است. طبق اعلام استاندارد باید کلر موجود در اینگونه مجموعه‌ها حدود 1.2 میلی‌گرم در لیتر باشد، اما این عدد در بهشت زهرا تقریبا دو برابر تعریف شده تا هیچ مشکلی وجود نداشته باشد.

سخنگوی ارتش ضمن ابراز امیدواری برای در امان ماندن هم‌وطنان از هر نوع خسارت زلزله تهران، تاکید کرد: یگان‌های ارتش در تهران و استان‌های همجوار، آماده کمک‌رسانی هستند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی، درگذشت پدر سعید جلیلی عضو شورای‌عالی امنیت ملی و وحید جلیلی مدیر دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب را تسلیت گفتند.

رییس جمهوری در جلسه روسای کمیته‌های تخصصی ستاد ملی مبارزه با کرونا گفت: تداوم اجرای طرح غربالگری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با گسترش و توسعه تست‌های تشخیصی و شناسایی موارد مشکوک ضروری است و می تواند نقش عمده‌ای در حفظ سلامت مردم ایفا کند.

«سرگئی لاوروف» وزیر امور خارجه روسیه به محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران نامه نوشت.

معاون سیاسی وزارت کشور گفت: در شهریور انتخابات دور دوم مجلس برگزار می‌شود و ماه آینده هم مجلس یازدهم تشکیل خواهد شد.

پدر سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عضو شورای عالی امنیت ملی درگذشت.

دیدار سالانه شاعران با رهبر انقلاب در ماه رمضان به دلیل شرایط ناشی از ویروس کرونا برگزار نمی‌شود.

پارلمان عراق با حضور 233 نماینده از مجموع 329 نماینده، به بخشی از اعضای کابینه مصطفی الکاظمی رای اعتماد داد.

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: به نظر می‌رسد مسئولان نظام باید با تأکید بیشتری برای مهار مداحان اقدام نمایند.

سربازان گمنام امام زمان (عج) در ادارات کل آذربایجان و کردستان موفق شدند، دو تیم تروریستی وابسته به گروهک‌های تجزیه طلب را رصد و منهدم کنند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: در برخی مواقع، برخی دستگاه‌های اجرایی، به بهانه‌هایی به دنبال باز کردن راه واردات بی مورد هستند. به عنوان مثال می‌گویند برای اینکه کیفیت خودروی داخلی ارتقا یابد، باید خودروی خارجی وارد شود در حالی‌که باید کیفیت خودروی داخلی از راه‌های دیگر افزایش یابد و نه از طریق واردات خودرو‌های خارجی و به خاک سیاه نشاندن تولید داخلی. متأسفانه عده‌ای در کشور به‌طور...

سخنگوی شورای نگهبان گفت: سینا کمالخانی منتخب تفرش در انتخابات مجلس یازدهم، از راهیابی به مجلس بازماند.