شنبه 15 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه فرارو

سیاسی وب‌گاه فرارو

حاج قاسم وصیت کرد و نه مسئولیت بر گردن من بود. اتفاقا ایشان کسی دیگری را مشخص کرده بودند. آن روزی که چهارشنبه نشد و قرار بود، روز بعد از شهادت ایشان سخنرانی کنم، تشییع جنازه نرفته بودم چون برای تشییع جنازه در قم رفته بودم و تا خواستم بیایم شبش تا فردا برویم، تشییع جنازه تمام شده بود و من ساعت 12 یا یک بود که به کرمان رسیدم. گفتم برنامه چیست؟ گفتند بعد از نماز صبح! من یک ساعت قبل از...

از شهید چمران و شهید آوینی تا شهدای هسته‌ئی و تا شهید سلیمانی و تا شهید بزرگوار مطهری که در دهه‌ی سی از عمر خود در حوزه‌ی قم و دانشگاه تهران درخشید و در دهه‌ی پنجاه با بال شهادت به ملکوت اعلی پرکشید.

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که آیا از سطح زندگی بالایی برخوردار هستید یا خیر؟ گفت: سطح زندگی ما متوسط بود و باید بگویم پس از انقلاب سرمایه ما نسبت به قبل از انقلاب کمتر شد.

مسئولان بازداشتگاه به عمد ماسک و مواد ضد عفونی کننده در اختیار زندانیان قرار نمی‌دهند تا بیماری کووید 19 آن‌ها را از پای درآورد.

سفیر انگلیس به همرای تعدای از کارکنان سفارت این کشور در تهران با حضور در پشت بام محل کار خود از کادر درمان ایران قدردانی کردند.

وزیر امور خارجه آمریکا مدعی شد که واشنگتن از تمام ابزارهایش در سازمان ملل برای مقابله با لغو تحریم‌های تسلیحاتی شورای امنیت علیه ایران استفاده خواهد کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه گزارش سالانه آزادی مذاهب آمریکایی ها را دخالت آشکار در امور داخلی سایر کشورها و بر مبنای اطلاعات غلط، محکوم و مردود دانست.

مدیر کل اطلاعات سیستان وبلوچستان گفت: اعضای یک تیم تروریستی که مرتکب چندین فقره عملیات خرابکارانه شده بودند با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شدند.

رئیس اورژانس فارس افزود: در پی شیوع ویروس کرونا در ایران و شایعه تأثیر مصرف الکل بر مقابله با این بیماری 100 نفر در فارس بر اثر مسمومیت الکل، جان خود را از دست دادند.

وزیر امور خارجه کشورمان با وزرای امور خارجه ترکمنستان، پاکستان و افغانستان درباره مسائل مورد اهتمام طرفین گفت‌وگو کرد.

رئیس قوه قضائیه گفت: همکاری بانک مرکزی با مراجع قضائی در پیشگیری، شناسایی و تکمیل پرونده مفاسد اقتصادی مایه تقدیر است.

این روز‌ها بزرگ‌ترین بحث اصولگرایان ریاست مجلس یازدهم و رقابت احتمالی میان قالیباف با آقاتهرانی، زاکانی، میرسلیم و البته نیکزاد است.

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز پنجشنبه در مراسم افتتاح طرح‌های ملی وزارتخانه‌های نیرو و جهاد کشاورزی در استان ایلام، گفت: شرایط، شرایط سخت است، اما در عین حال امید ما بسیار زیاد است و مردم بدانند تنها نیستند و همه ارکان کشور و خیرین در کنار آن‌ها هستند.

محسن هاشمی رییس شورای شهر تهران در هفته اخیر از جمله چهره‌های خبرساز در رسانه‌ها بوده است. چندی پیش انتقادات او از آمار ارائه شده درباره تلفات کرونا در کشور جنجال به پا کرد و اخیرا هم حرف هایش درباره اختیارات شورای شهر بحث‌برانگیز شده است.

حسن روحانی در جلسه هیات دولت گفت که اینکه امروز می‌بینیم محصولات کشاورزی مورد نیاز مردم، محصولات غذایی مردم و محصولات مربوط به نیاز‌های بهداشتی، به وفور در اختیار مردم است، در سایه کار و تلاش کارگران عزیز است و در کنار تلاشی که کادر درمانی و پزشکی در این ایام انجام دادند که مجاهدت بزرگی بود، کارگران هم برای رفع نیازمندی‌های جامعه تلاش ومجاهدت کردند.

پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR تصاویری از آیت الله امینی، عالم مجاهد و پارسا در کنار رهبر انقلاب را منتشر کرده است.