چهارشنبه 18 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه خبر آنلاین

همه بحث‌های «تحول» بر محور انسان است. اگر «انسان» را از هستی بردارید «تحول» دیگر معنایی ندارد. فلسفه و آثار تحول به خاطر وجود انسان است. اینکه می‌گویند حتی جمادات وکوه‌ها در حال حرکت هستند، اگر انسان نباشد؛ این حرکت چه تأثیری دارد؟ تأثیر حرکت کوه‌ها به خاطر وجود انسان است، چون کوه‌ها در تسخیر انسان هستند. بنابراین مبانی «انسان شناختی» تحول بسیار مهم است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یکی از مزایای ایجاد کسب و کار در بستر اینترنت این است که به سرمایه زیادی نیاز ندارید. شما با کمترین هزینه می‌توانید یک کسب و کار آنلاین بسازید و از آن درآمد بالایی داشته باشید.

وب‌گاه فرارو

مدیر فنی تیم ملی بزرگسالان جودوی ایران در اعتراض به تصمیم‌های فدراسیون، از سمتش استعفا کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه بین‌المللی مذاهب اسلامی بر اساس مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با نظارت سازمان سنجش آموزش کشور از میان طلاب حوزه‌های علمیه شیعه و مدارس علوم دینی اهل سنت از طریق آزمون اختصاصی در سال تحصیلی 403 -402 در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دانشجو می‌پذیرد. بر اساس اعلام معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بین‌المللی مذاهب اسلامی...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: هادی مرزبان که قصد دارد برای دومین بار نمایش «نوبت دیوانگی» را روی صحنه ببرد، می‌گوید که بازیگران این نمایش را انتخاب کرده ولی منتظر مجوز شورای نظارت و ارزشیابی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

به مناسبت فرا رسیدن هفته ملی بدون دخانیات ویژه برنامه‌هایی با شعار"سیگار یا سلامتی، انتخاب باشماست" در غرب پایتخت اجرایی می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

اعضای شورای شهر تهران در جلسه امروز به موضوعات مختلفی از جمله بازپس‌گیری 110 ملک از سوی شهراری تهران، وضعیت نامناسب خیابان مولوی و تبدل خانه مرحوم علامه عسگری به خانه مفاخر شهر پرداختند.

وب‌گاه مشرق نیوز

"مشارکت انتخاباتی" مشروط یا ملزوم؟! این سؤالی است که دانستن پاسخ آن برای هر شهروندی که به گرانی‌ها اعتراض دارد، ضروری به نظر می‌رسد.

وب‌گاه عصر ایران

در خبر بیست و سی نیز در خبری کوتاه، از درگیری مرزبانان با «افراد مسلح» یاد شده و هیچ اشاره‌ای به «طالبان» نشده است! همچنین در این بخش خبری گفتگوهای ایران و طالبان نیز به گفتگو میان مسئولان محلی ایران و افغانستان اکتفا شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس فراکسیون فرهنگ عمومی مجلس شورای اسلامی از تصویب و نامگذاری 20 اسفند زاد روز تولد شهید سلیمانی به نام «روز قهرمان ملی» در تقویم رسمی کشور خبر داد.

خبرگزاری مهر

عضو شورای شهر تهران گفت: 110 فقره از املاک شهرداری تهران که در دوره های گذشته به افراد واگذار شده بود به شهرداری بازگردانده شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر فنی تیم ملی بزرگسالان جودوی ایران در اعتراض به تصمیم‌های فدراسیون، از سمتش استعفا کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اطلاعات آنلاین نوشت: بررسی خبرهای شب گذشته سیما نشان می‌دهد که درگیری مرزی ایران و طالبان هیچ جایی در اخبار تلویزیون نداشته است.