چهارشنبه 18 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت‌الله رئیسی ظهر امروز شنبه (6 اردیبهشت) در دیدار «هیثم الغیص» دبیرکل سازمان اوپک، تعامل سازنده اعضای این سازمان با یکدیگر را عاملی مهم در موفقیت عملکرد این سازمان بین‌المللی دانست و افزود: جمهوری اسلامی ایران همواره همکاری سازنده‌ای با این سازمان داشته و بنای ما تداوم و ارتقای سطح و تقویت این همکاری است. رئیسی فلسفه تشکیل سازمان اوپک را حمایت...

خبرگزاری مهر

قم - امام جمعه قم گفت: امروز ظرفیت‌های بسیار خوبی به برکت انقلاب اسلامی در سراسر کشور برای فعالیت‌های دینی طلاب و روحانیون به وجود آمده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: رئیس جمهور گفت: برخی کشورهای غربی به دنبال ایجاد تفرقه و اختلاف در میان کشورهای عضو اوپک هستند که در مقابل اعضای اوپک باید با تقویت انسجام میان خود مانع تحقق این اهداف شوند.

وب‌گاه عصر ایران

رضا درستکار معتقد است همه چیز تلویزیون نازل و سطح پایین شده از برنامه‌ها و سریال‌ها گرفته تا تبلیغات تلویزیونی که باعث کاهش مخاطب تلویزیون می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سیدابراهیم رئیسی گفت: برخی کشورهای غربی به دنبال ایجاد تفرقه و اختلاف در میان کشورهای عضو اوپک هستند که در مقابل اعضای اوپک باید با تقویت انسجام میان خود مانع تحقق این اهداف شوند.

خبرگزاری مهر

عضو هیئت علمی پژوهشکده حفاظت و مرمت گفت: یکی از بحث‌های چالشی حوزه مرمت، جدا کردن میراث ملموس و میراث ناملموس از یکدیگر است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور گفت: برخی کشورهای غربی به دنبال ایجاد تفرقه و اختلاف در میان کشورهای عضو اوپک هستند که در مقابل اعضای اوپک باید با تقویت انسجام میان خود مانع تحقق این اهداف شوند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمهور گفت: برخی کشورهای غربی به دنبال ایجاد تفرقه و اختلاف در میان کشورهای عضو اوپک هستند که در مقابل اعضای اوپک باید با تقویت انسجام میان خود مانع تحقق این اهداف شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس جمهور گفت: امیدوارم با وحدت نظر میان اعضای اوپک و بهره‌مندی از حمایت‌ها و همکاری‌های سازنده جمهوری اسلامی ایران بتوانیم آرامش را بر بازار حاکم کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایران تئاتر نوشت: خرداد 1402 بیش از 60 اثر نمایشی مخاطبان و علاقه‌مندان تئاتر در رده سنی خردسال، کودک، نوجوان و بزرگسال روی صحنه است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیسی گفت: برخی کشور‌های غربی به دنبال ایجاد تفرقه و اختلاف در میان کشور‌های عضو اوپک هستند که در مقابل اعضای اوپک باید مانع تحقق این امر شوند.

خبرگزاری مهر

رئیس‌جمهور گفت: برخی کشورهای غربی به دنبال ایجاد تفرقه و اختلاف در میان کشورهای عضو اوپک هستند که در مقابل اعضای اوپک باید با تقویت انسجام میان خود مانع تحقق این اهداف شوند.

خبرگزاری دانشجو

آمار هفتگی فروش و تماشاگران نمایش‌های به صحنه رفته در تالارهای مختلف مجموعه تئاتر شهر، تماشاخانه سنگلج و تالار هنر تا پایان روز جمعه پنجم خرداد 1402 به تفکیک اجراها مشخص شد.