چهارشنبه 18 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمدجواد لاریجانی گفت: برخی می‌گویند حجاب به رفراندوم گذاشته شود در حالی که نمی‌دانند رفراندوم حجاب خلاف قانون اساسی است‌.

وب‌گاه عصر ایران

لاریجانی با اشاره به مساله رفراندوم گفت: در انگلستان 3 رفراندوم در طول 500 سال برگزار شده و در امریکا هیچ رفراندوم صورت نگرفته است. برخی می‌گویند حجاب به رفراندوم گذاشته شود. در حالی که نمی‌دانند رفراندوم حجاب خلاف قانون اساسی است‌.

وب‌گاه عصر ایران

شاید برای همه ما عجیب باشد که چرا همه زنان قاجاری دارای سیبیل بودند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

لاریجانی با اشاره به مساله رفراندوم گفت: در انگلستان 3 رفراندوم در طول 500 سال برگزار شده و در امریکا هیچ رفراندوم صورت نگرفته است. برخی می‌گویند حجاب به رفراندوم گذاشته شود. در حالی که نمی‌دانند رفراندوم حجاب خلاف قانون اساسی است. مگر در امریکا اجازه می‌دهند بر اساس قوانین اساسی‌شان تصمیمی گرفته شود؟ حد برهنگی در همه جای دنیا تعریف شده که قوی‌ترین آن در آمریکاست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یکی از نزدیکان حسین کاشیان هنرمند حوزه نقاشی و خوشنویسی وضعیت او را در بیمارستان تشریح کرد.

خبرگزاری مهر

در نشست مشترک گروه‌های گویش‌پژوهی اعلام شد که تاکنون 27 هزار نمونه زبانی از آبادی‌های کشور گردآوری شده؛ و از آن میان 17 هزار نمونه به همراه شناسنامه در سامانه بارگذاری شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیر پژوهشگاه دانش‌های بنیادی گفت: برخی می‌گویند حجاب به رفراندوم گذاشته شود. در حالی که نمی‌دانند رفراندوم حجاب خلاف قانون اساسی است‌.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بدون تردید شهر زیبا و عمیق و پر ماجرای تبریز در دوران معاصر، سرآمد و پیشتاز شهر‌های ایران نه تنها در قلمرو سیاست و نهضت مشروطیت و انقلاب اسلامی، بلکه در ساحت اندیشه، فلسفه، عرفان، پژوهش و زبان و ادب پارسی است.

خبرگزاری تسنیم

عضو هیئت مدیره باشگاه پیکان گفت که تنها سپاهان اصفهان برای جذب کاپیتان جوان خودروسازان به‌صورت رسمی اقدام کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

کیتیوات اوناروم نانوای تایلندی از سال 2006 از خمیر به عنوان وسیله ای برای مجسمه‌سازی و خلق نان هایی ترسناک که شبیه به اندام های قطع شده بدن انسان به نظر می رسند، استفاده می کند...

وب‌گاه مشرق نیوز

قائم مقام باشگاه پیکان گفت: تا الان فقط سپاهان برای جذب فلاح نامه زده اما هنوز مذاکره نکردیم.

خبرگزاری دانشجو

گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو_ مدت‌هاست که جریان‌های سیاسی و رسانه‌ای غربی به انحا مختلف در روند کاریِ شبکه پرس تی وی به عنوان رسانه برون مرزی انگلیسی زبانِ جمهوری اسلامی ایران، ایجاد مانع و چالش می‌کنند. جدای از اقدامات گسترده دولت‌های غربی و به ویژه آمریکا علیه این شبکه که سعی داشته اند تا جای ممکن دامنه فعالیت‌های این شبکه محدود شود، به تازگی در بریتانیا شاهد آن بوده ایم که پس از...

وب‌گاه گسترش

رئیس جمهور گفت: برخی کشورهای غربی به دنبال ایجاد تفرقه و اختلاف در میان کشورهای عضو اوپک هستند که در مقابل اعضای اوپک باید با تقویت انسجام میان خود مانع تحقق این اهداف شوند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رئیس اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع مهر گفت: همه بحث‌های «تحول» بر محور انسان است. اگر «انسان» را از هستی بردارید «تحول» دیگر معنایی ندارد. فلسفه و آثار تحول به خاطر وجود انسان است. اینکه می‌گویند حتی جمادات وکوه‌ها در حال حرکت هستند، اگر انسان نباشد؛ این حرکت چه تأثیری دارد؟ تأثیر حرکت کوه‌ها به خاطر وجود انسان است، چون کوه‌ها در تسخیر انسان...

وب‌گاه ورزش سه

قائم مقام باشگاه پیکان توضیحاتی را درباره شایعات مربوط به انتقال سامان فلاح به باشگاه‌های دیگر ارائه کرد.