چهارشنبه 18 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری دانشجو

عضو هیات مدیره باشگاه پیکان توضیحاتی درمورد شرایط ستاره ملی پوش این تیم در نقل و انتقالات ارائه کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: مریم نصر اصفهانی عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و مدرس فلسفه در نشستی که به کتاب تازه ترجمه شده ی «تاریخ زنان فیلسوف معاصر» در شهر کتاب مرکزی اختصاص داشت به توضیحاتی در مورد این کتاب و ترجمه آن به وسیله گروه مترجمان پرداخت.

وب‌گاه فرارو

افسانه زلدا: اشک‌های پادشاهی، یک بازی پیشگامانه با عمقی بی اندازه تازه‌ترین قسمت از مجموعه نینتندو است که عملکردی موفق داشته است.

خبرگزاری تسنیم

نمایشگاه آثار هنرمند و اسیر عراقی با عنوان «حکایت رهایی» در گالری ابوالفضل عالی حوزه هنری افتتاح شد. جمعی از هنرمندان در این مراسم حضور داشتند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل بنیاد برکت گفت: امسال برای طرح‌های آبزی پروری و کشاورزی بنیاد برکت برنامه ریزی جدی داشته و در قالب زنجیره‌های ویژه آن‌ها را دنبال خواهد کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عباس عبدی نوشت، مشکل قانون‌نویسی در ایران این است که فاقد فلسفه حقوق و فلسفه جزایی است. نه می‌تواند فلسفه دینی را حاکم کند و نه اجرای این فلسفه عملی است و نه حاضر است که فلسفه اجتماعی حقوق را بپذیرد، لذا با این لوایح دعواها و اختلافات تمام نخواهد شد که بیشتر می‌شود. از ما گفتن بود. خود دانید.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمد کاسبی بازیگر سینما و تلویزیون گفت: امروز برغم اینکه در کاری هنری و نمایشی حضور ندارم هیچ حسرتی نمی‌خورم، چون به وقتش تلاش حرفه‌ای خودم را کرده ام؛ فقط شرمنده هواداران و مخاطبان هستم که توان ارائه تولیدات جدید را ندارم.

وب‌گاه خبر آنلاین

منتظری گفت: این لایحه به یک بررسی چندجانبه نیازمند است. احتمال دارد کمیسیون ویژه‌ای برای این کار تشکیل بشود. ترکیبی از کمیسیون فرهنگی، کمیسیون قضایی، کمیسیون حقوقی و کمیسیون اجتماعی.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: حسین کاشیان هنرمند حوزه نقاشی و خوشنویسی حدود 30 روز است که در بیمارستان بستری است. در همین راستا یکی از نزدیکانش وضعیت او را تشریح کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس اعلام پنتاگون، استفان خو، 36 ساله، سرگرد نیروی هوایی و اهل فیلادلفیا در پایگاه آریفجان، کویت روز چهارشنبه کشته شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عباس عبدی تحلیلگر مسائل اجتماعی در روزنامه اعتماد نوشت: اگر جرم‌انگاری است، در این صورت باید حدی از نداشتن پوشش را جرم‌انگاری کنید که اکثریت قاطع مردم افرادی با آن نوع پوشش را طرد اجتماعی کنند، یا محکوم نمایند ولی این قطعا شامل حال نداشتن روسری نمی‌شود. ضمن اینکه در لایحه جدید از مساله حدود شرعی حجاب که در قانون موجود است، به درستی عقب‌نشینی شده، پس اگر مبنای شرعی ملاک قانونگذاری نیست،...

وب‌گاه فرارو

برخی نمایندگان از بازبینی و در لایحه در بهارستان سخن گفته‌اند. در جبهه روزنامه کیهان و حسین شریعتمداری نیز کار به طرح ادعای عدم مطالعه لایحه از سوی رئیس دستگاه قضا و انتقاد شدیداللحن از دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی کشیده شده است. فراتر از تمامی این واکنش‌ها، ستاد امر به معروف و نهی از منکر، نه تنها در قامت منتقد ظاهر شده، بلکه خود نیز مدعی طرح لایحه‌ای مجزا و ارسال آن به پارلمان شده...

خبرگزاری مهر

کتاب «فلسفه تحلیلی» روز سه‌شنبه نهم خرداد در مرکز فرهنگی شهر کتاب نقد و بررسی می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: مدیر پژوهشگاه دانش‌های بنیادی گفت: در انگلستان 3 رفراندوم در طول 500 سال برگزار شده و در امریکا هیچ رفراندوم صورت نگرفته است. برخی می‌گویند حجاب به رفراندوم گذاشته شود. در حالی که نمی‌دانند رفراندوم حجاب خلاف قانون اساسی است‌.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نمایشگاه «حکایت رهایی» آثار نقاشی، طراحی و مجسمه مرحوم منقذ عبدالوهاب الشریده هنرمند اسیر عراقی در گالری ابوالفضل عالی حوزه هنری برپا شد.