چهارشنبه 18 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری تسنیم

با توجه به پایان "قرارداد ارائه خدمات لجستیکی و گمرکی" بین شرکت انبارهای عمومی با گمرک ایران، به نظر میرسد با مرتفع شدن موانعی مثل کرونا و.... تشریفات قانونی باید به صورت شفاف برگزار شود.

وب‌گاه ورزش سه

مدیر فنی تیم ملی بزرگسالان جودوی ایران در اعتراض به تصمیم‌های فدراسیون، از سمتش استعفا کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تجارت‌نیوز نوشت: ایران خودرو مزایده خودروهای تصادفی را برگزار کرد. در این مزایده تارای تصادفی 240 میلیون تومان قیمت داشت. این درحالی است که با این مبلغ در سال 95 امکان خرید یک تویوتای صفر (2016) وجود داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

احمد محیط طباطبایی به خبرآنلاین می‌گوید:«شان برنامه، شان گروه با شان بنا مرتبط است و باید رعایت بشود و جانمایی و فضا و صوت باید به شکلی باشد که بنا را مورد آسیب قرار ندهد، تمام فعالیت‌ها در محوطه ها و اماکن تاریخی همچون معرفی، چاپ کتاب و تبلیغات برای حفاظت از بنا است.»

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایشگاه موقت صنایع دستی ازروز پنج شنبه 4 لغایت 13 خردادماه در طبقه فوقانی موزه مردم شناسی کاخ گلستان بر پا شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک کارشناس فرهنگ گفت: پرداختن به قومیت‌ها در تولیدات سینمایی و به ویژه تولیدات تلویزیونی به عنوان یک اثر جامع و فراگیر یک ضرورت است.

وب‌گاه مشرق نیوز

روزنامه هم‌میهن ادعا کرد تندروهای ایرانی بودند که مانع از احیای روابط با آمریکا شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

دکتر کیومرث اشتریان در نقد فیلم سینمایی"ملک سلیمان" نوشت: خرافات در سینمای سیاسی ایران با جلوه «روشنفکری - حزب‌الهی» که دارد، سبب می‌شود بخش درخور توجهی از جوانان، کارگردانان، نویسندگان و منتقدان سینمایی را به خود جذب کند.

وب‌گاه عصر ایران

تایتانیک، کشتی بخار بزرگی بود که در 15 آوریل 1912 هنگام سفر از بندر ساوت‌همپتون در انگلستان به سمت نیویورک در آمریکا به دلیل برخورد با کوه یخ غرق شد. بررسی لاشه این کشتی در زیر آب سوژه چندین کاوش بوده است. در ادامه تصاویر جالب توجهی از باقی مانده پیشرانه های غول پیکر تایتانیک ارائه شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:«نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را به‌صورت گذرا و در میان اخبار و گزارش‌های منتشرشده در مطبوعات مرور کنیم.:

وب‌گاه اقتصاد نیوز

گویا ابروی ضخیم و به هم پیوسته سلیقه ی ناصرالدین شاه بوده و او این گونه ابرو را می پسندیده است.

وب‌گاه عصر ایران

پرونده بسیار متفاوت این مجله اما درباره NFT است: یک دارایی دیجیتالی یا توکن غیر قابل معاوضه که به عنوان نوعی ارزرمزپایه در قالب هنر یا فرهنگ خرید و فروش می شود...

وب‌گاه عصر ایران

پس از رسیدن این‌فرد و خانواده‌اش به ایران، تعداد زیادی از اتاق‌های هتل آزادی به او و همراهانش داده شد. یکی از قرارملاقات‌های این‌پیرمرد آمریکایی در ایران، با رفیق دوست بود که همراه با پسر 50 ساله و نوه 23 ساله‌اش در آن حضور پیدا کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایشگاه «هایپر رئالیسم: از تصویر تا واقعیت» به نمایش آثار کمتر دیده شده از گنجینه موزه‌هنرهای معاصر تهران می‌پردازد.

خبرگزاری مهر

اصفهان - مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از مقاوم سازی و احیای مدرسه شهید حَلبیان معروف به مدرسه «قصه‌های مجید» خبر داد.