سه‌شنبه 17 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئول بازسازی اتوبوس‌های شرکت واحد اتوبوسرانی گفت: چشم انداز ما اورهال 500 دستگاه تا دو ماه آینده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل موسسه فرهنگی و هنری انتشارات بین المللی الهدی، از رونمایی " نماهنگ صنعت نشر کتاب جمهوری اسلامی ایران" همزمان با پنجمین روز برگزاری سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، با حضور مسئولان سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی خبرداد.

وب‌گاه فرارو

نوجوان‌ها همیشه کارهای عجیب‌و‌غریب می‌کنند؛ خودشان را از بلندی در آب‌های کم‌عمق می‌اندازند، رانندگی پرخطر می‌کنند و وارد دعواها و روابط عاطفی نامتعارف می‌شوند. بعضی از بزرگ‌ترها این حرکات را ناشی از نیروی جوانی می‌دانند و بعضی دیگر خامی و بی‌تجربگی نوجوانان را دلیل رفتارهای نسنجیده‌شان عنوان می‌کنند. اما تحقیقات عصب‌شناختی جدید، با ارجاع به مراحل تکاملی بشر، پرده از حقایقی برداشته‌اند...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سیاوش صلواتیان، دبیر جشنواره کتاب و رسانه و مدیر آزمایشگاه کتاب از آغاز به کار رویداد ایده‌پردازی «نمایشگاه دوست داشتنی من» در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد و گفت: نمایشگاه کتاب به غیر از کارکرد نمایشگاهی و فروشگاهی، کارکرد دیگری دارد که ما از آن غفلت می‌کنیم و آن هم کارکرد رسانه‌ای است. نمایشگاه کتاب بزرگترین رسانه کتاب کشور...

خبرگزاری دانشجو

گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو_ توسعه همکاری‌های اقتصادی با ملت‌های منطقه آمریکای لاتین، جدای از اینکه می‌تواند تاثیر تحریم‌های تحمیلی و غیرقانونی غرب علیه کشورمان را کاهش دهد در عین حال، بر میزان همبستگی سیاسی جبهه مخالف با امپریالیسم غربی و به ویژه امپریالیسم آمریکایی در عرصه بین المللی نیز می‌افزاید. در این نقطه، باید توجه داشت که یکی از پل‌ها و محرک‌های اصلی تسهیل روابط اقتصادی...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب از فروش 3 میلیاردی نمایشگاه در سه روز ابتدایی خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

مسئول بازسازی اتوبوسهای شرکت واحد اتوبوسرانی از بازسازی 500 دستگاه اتوبوس در پایتخت تا 3 ماه آینده خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

مهدی جمشیدی در پاسخ به ادعای اخیر مهدی نصیری درباره حمایت‌های رهبر انقلاب از وی در روزنامه کیهان و متهم کردن ایشان به افراط‌گرایی، نوشت: "بهترین دوره فعالیت نصیری، همین دوره کیهان بود و پس از آن به‌تدریج، او رو به دگردیسی و افول نهاد."

خبرگزاری مهر

مسئول بازسازی اتوبوس‌های شرکت واحد اتوبوسرانی گفت: چشم انداز ما اورهال 500 دستگاه تا دو ماه آینده است.

خبرگزاری مهر

مشهد مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: طرح تفصیلی ویژه منطقه تاریخی توس سختگیرانه تهیه شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: در مجموعه نیروی زمینی سپاه باید حداکثر استفاده را از نیروهای هنرمند انقلابی داشته باشیم.

خبرگزاری مهر

نویسنده کتاب پشت درهای بهشت می‌گوید اصل کار نمایشگاه کتاب تهران به عنوان یک پدیده بزرگ فرهنگی، حظ و بهره‌ای است از حضور نسل جوان در مواجهه با کتاب می‌برد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جشنواره فرهنگی - هنری، امر به معروف و نهی از منکر این نیرو با حضور حجت الاسلام محمدهادی رضایی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه، سردار روح الله نوری جانشین فرمانده نیرو و فرماندهان، مسئولان، مدیران و جمعی از کارکنان نیروی زمینی سپاه برگزار شد. سردار روح الله نوری جانشین نیروی زمینی سپاه در این مراسم با اشاره به اهمیت هنر و فرهنگ در جامعه...

خبرگزاری مهر

مدیر انتشارات امیرکبیر گفت: 33 عنوان کتاب چاپ اول همراه با آثاری چون «شاهکارهای ادبیات فارسی» و «گزیده سخن فارسی» از آثار این‌ناشر در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌شوند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان، احداث مجتمع مسافری و گردشگری دریایی در بنادر شهید حقانی، نخل ناخدا و هرمز را به عنوان مهم‌ترین برنامه سال‌جاری جهت جذب سرمایه‌گذار عنوان کرد و گفت: این طرح با سرمایه‌گذاری 73 میلیون دلاری اجرایی می‌شود.

وب‌گاه فرارو

سپیده رشنو دانشجوی «نقاشی» دانشگاه الزهرا نوشت: از فروردین ممنوع‌الورود شدم تا ابلاغ حکم کمیته انضباطی. بالاخره ابلاغِ شفاهی کردند: دو ترم منع از تحصیل (تعلیق) با احتساب سنوات.