سه‌شنبه 17 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه خبر آنلاین

جلوه نرم خالص سازی - که بسامدی پرتکرار در تاریخ دارد - عبارت مشهور «اگه ناراحتی، پاسپورت بگیر و برو» و جلوه زمخت آن «بگیر و ببند» است. ناخالص ها در فقره اخیر با سه گزینه روبرویند: یا پیام را بگیرند و انزوا پیشه کنند؛ یا اگر سرشان بوی قورمه سبزی می دهد تبعاتش را بپذیرند و یا به امر توصیه نمای اول، مراجعه و وطن را رها کنند. واکنش اخیر البته از همه بدتر است زیرا جمعیت را از نیروی کیفی،...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: وزیر کشور بر ضرورت کوتاه کردن دست دلالان از فرش خراسان شمالی تاکید کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عصر ایران نوشت: تعبیر «خالص‌سازی» مهم است خاصه این که نزدیک‌ترین چهره رسانه‌ای به او که در دوران دبیری شورای عالی امنیت ملی معاونت رسانه‌ای لاریجانی را بر عهده داشت این خالص‌سازی را توضیح داده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در بین رویدادهای فرهنگی کشور، هیچ مراسمی به اندازه نمایشگاه بین‌المللی تهران اقبال مردمی و حضور خانوادگی ندارد و از این حیث در دنیا بی‌نظیر است. این ویژگی‌ها موجب شده تا مجدالدین معلمی، مدیرعامل و عضو هیأت مدیره بنیاد کتاب رویش، از نمایشگاه کتاب به عنوان «میعادگاه علاقه‌مندان حوزه فرهنگ و آبروی فرهنگی کل کشور» یاد کند. او نمایشگاه کتاب را مهم‌ترین...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، «سیدصولت مرتضوی» با همراهی جمعی از معاونین، روسا و مدیران وزارتخانه و سازمان‌های تابعه از غرفه‌های نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران بازدید کرد. مرتضوی ضمن بازدید از غرفه‌های نمایشگاه در سالن 27 و 5، با مدیران‌عامل شرکت‌های سرمایه‌گذاری و تولیدکنندگان حاضر در غرفه‌ها به گفت‌گو پرداخته و در جریان عملکرد و توانمندی‌های آنان قرار گرفت. پنجمین...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اسماعیلی گفت: از همه بخش‌های دولتی و غیر دولتی می‌خواهم که به موضوع سازمان اسناد به عنوان یک کار بخشی و صرفا در حوزه دولتی نگاه نشود.

وب‌گاه عصر ایران

تعبیر "خالص‌سازی" مهم است خاصه این که نزدیک‌ترین چهره رسانه‌ای به او که در دوران دبیری شورای عالی امنیت ملی معاونت رسانه‌ای لاریجانی را بر عهده داشت این خالص‌سازی را توضیح داده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

محمد مخبر گفت: رهبری برای رسیدن به راهبرد مهار تورم و رشد تولید راه حل مردمی کردن اقتصاد را گوشزد کرده اند که باید دولت و استانداران در این مسیر گام بردارند.

خبرگزاری مهر

قصه‌گویی و اجرای سرود و رونمایی از جلد اول مجموعه 14 جلدی بحارالاشعار ازجمله فعالیت‌های غرفه نهاد کتابخانه ها در سی‌وچهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 13، محمد هادی علی احمدی، شهردارمنطقه، توسعه محله‌ای را از رویکرد‌های مهم در برنامه ریزی شهری دانست که بستر مناسب برای پیاده سازی صحیح سیاست‌های شهری را فراهم می‌کند که در این راستا، 78 پروژه کوچک مقیاس توسعه محله‌ای در محلات اسدی، زاهد گیلانی، صفا، اشراقی، پیروزی، دهقان، نیروی هوایی، امامت حافظیه، آشتیانی، زینبیه...

خبرگزاری مهر

وزیر علوم گفت: شیوه‌نامه تدوین کتاب‌های درسی آماده شده است که در اجلاس روسای دانشگاه‌ها در شیراز نهایی و سپس ابلاغ خواهد شد.

وب‌گاه گسترش

پنجمین نمایشگاه توانمندی صادراتی جمهوری اسلامی ایران با حضور حدود 750 شرکت داخلی و با عرضه 12 گروه کالایی از جمله محصولات دانش‌بنیان، تجهیزات پزشکی، لوازم خانگی، صنعت، مواد غذایی، پتروشیمی، ساختمان، صنایع دستی، خدمات فنی و مهندسی و... با هدف افزایش مقاصد و گروه کالاهای صادراتی برگزار می‌شود. این نمایشگاه تا بیستم اردیبهشت ادامه دارد.