دوشنبه 16 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: 141 میلیون دلار سرمایه‌گذاری خارجی در حوزه گردشگری ایران صورت گرفته است و در این راستا مشوق‌های خوب و انگیزه بخشی ارائه می‌کنیم.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی راه‌اندازی بازارچه‌های صنایع دستی را نخستین گام در صادرات صنایع دستی عنوان کرد و گفت: استان خوزستان می‌تواند به عنوان پایانه صادرات صنایع دستی در کشور معرفی شود.

خبرگزاری مهر

اصفهان - دبیر دومین مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان و نوجوانان گفت: بیش از چهار هزار کودک از سراسر دنیا در دومین مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان و نوجوانان (پوپک) شرکت کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر کشور همزمان با سفر استانی ریاست جمهور به استان خوزستان امروز پنجشنبه از منطقه تاریخی کول فرح در ایذه دیدن کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جلسه استیضاح سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت یکشنبه هفته آینده (10 اردیبهشت) برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علیرضا حکمت؛ * هر از چند گاهی مسأله رفراندوم و همه پرسی در جامعه ما بازارش داغ می‌شود و وقوع حوادث و اتفاقات خاص سیاسی، زمینه را برای طرح این مسأله از سوی افراد مختلف با اغراض متفاوت پیش می‌آورد. این روز‌ها باز برخی فرصت را برای طرح این مسأله، غنیمت شمرده، بدون توجه به فلسفه حقوقی طرح رفراندوم در قوانین اساسی کشور‌ها و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران،...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: تبیین و بررسی نمودهای مختلف فرهنگ و آموزه‌های سیره وجود مبارک حضرت امام رضا (ع) در محصولات رسانه‌ای با تأکید بر بررسی نسبت مفاهیم بنیادین و مسائل روز با آموزه‌های رضوی به‌ویژه در حوزه انقلاب اسلامی، جهاد تبیین، گفت‌وگو، اخلاق و تعامل، جهاد، مقاومت، ایثار و شهادت، اخلاق و تعامل از جمله محورهای سومین جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای امام رضا (ع) محسوب می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عکسی از همسر لیندا کیانی منتشر شده است که برخی از مخاطبان نسبت این فرد را همسر لیندا معرفی کرده اند.

خبرگزاری تسنیم

دکتر اکبر نصراللهی دبیر علمی جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای امام رضا (ع) به دو اتفاق مهم این دوره اشاره کرد که محدودیتی برای شرکت همه زبان‌ها و مذاهب ندارد و نکته بعدی اضافه شدن پویش مردمی که می‌تواند از یک پست در فضای‌مجازی با هشتک امام رضایی آغاز شود.

خبرگزاری مهر

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده بیان اینکه اجرای طرح ملی اشتغال خانواده‌محور در اولویت قرار دارد، گفت: این طرح در بیش از 20 استان عملیاتی شده است.

خبرگزاری مهر

اردبیل - وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: لایحه لغو روادید 50 کشور دنیا با ایران به هیئت دولت ارائه شده که امیدواریم در کوتاهترین زمان این لایحه به تصویب برسد.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، امروز (پنجشنبه) همزمان با سفر استانی رییس جمهور به استان خوزستان از محوطه تاریخی اشکفت سلمان در شهر ایذه دیدن کرد.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گردشگری را بهترین روش دیپلماسی عمومی عنوان کرد و از دولت جمهوری آذربایجان خواست با رفع سختگیری‌ها زمینه سفر اتباع خود به ایران را تسهیل کند.