دوشنبه 16 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مک لارن 750S نسخه کوپه با قیمت پایه 324 هزار دلار در دسترس قرار می‌گیرد و قیمت نسخه اسپایدر آن از 345 هزار دلار شروع می‌شود. در مقطع کنونی مشخص نیست که این سوپرکار چه زمانی به فروش گذاشته خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: اگر از علاقه‌مندان به هنرهای تجسمی و گالری‌گردی هستید، گزارش ایسنا اطلاعات گالری‌های سطح شهر را در اختیار شما قرار می‌دهد.

خبرگزاری مهر

هشدار یونسکو درباره غار نمکدان، سفر معاون میراث فرهنگی به چین، ثبت روز ملی میمند، خاطره ضرغامی از متروپلیتن و برگزاری رویداد اردبیل 2023 خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

گجت‌نیوز نوشت: مک لارن 750S با طراحی چشمگیر، قدرت 740 اسب بخار و سرعت فوق‌العاده بالا معرفی شد. در ادامه شاهد مشخصات فنی و ویدیویی از این سوپرکار باشید.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - رویداد اردبیل 2023 با حضور وزیر میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی، دبیرکل و سفرای اکو و جمعی از دیپلمات‌ها و مهمانان داخلی و خارجی با برگزاری آیین افتتاح در مجموعه فدک اردبیل آغاز شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر فرهنگ پاسداشت زبان فارسی را بخش مهمی از هویت ایرانیان برشمرد و گفت: بر همین اساس به لحاظ قانونی مکلف به اجرای پاسداشت زبان فارسی هستیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون میراث فرهنگی وزارت میراث فرهنگی و گردشگری گفت: موزه‌ها می‌توانند در ارتقای سواد میراث فرهنگی قاره پهناور آسیا کمک شایانی کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: هادی حجازی فر، بازیگر سینما و تلویزیون از علایقش به حوزه کودک و آثار عروسکی می گوید و تاکید می کند: نفوذ کار کودک از نفوذ پدر و مادر بیشتر است. وقتی پای عروسک به میان می‌آید تماشاگر مهربان‌تر می‌شود.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مرکز مطالعات ایران دانشگاه لندن گفت: نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران می‌تواند منبعی برای ارائه اخبار واقعی درباره ایران باشد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز مطالعات ایران دانشگاه لندن گفت: نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران می‌تواند منبعی برای ارائه اخبار واقعی درباره ایران باشد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر ارشاد جامعه ایرانی را جامعه‌ای اصیل و عفیف دانست و گفت: حوزه «پوشش» جز اصلی هویت فرهنگی ایران عزیز است و همه موظف هستیم مروج فرهنگ ناب و اصیل ایرانی در این حوزه باشیم تا تصویر جامعه ایرانی بیشتر از همیشه با هویت فرهنگی کشور همخوانی داشته باشد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، اولین دوره جشنواره نمایش عروسکی تلویزیونی عصر چهارشنبه، ششم اردیبهشت ماه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد. این برنامه با حضور محمد صادق باطنی، مدیر شبکه امید و‌پویا، محمد بحرانی، صدا پیشه عروسک جناب خان، هادی حجازی فر، حامد علامتی مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و محمد اعلمی و مریم سعادت پیشکسوتان این حوزه برگزار شد. این جشنواره...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مراسم اختتامیه اولین دوره جشنواره نمایش عروسکی تلویزیونی با حضور مهمانان ویژه ازجمله جناب خان برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سعید، پسر جوان برگه ابلاغیه را در دست داشت و خودش را باد می‌زد و هرازگاهی با نگاهی زیرچشمی به دختر جوان روبه‌روی خود با افسوس زیر لب می‌گفت کاش این‌طور نمی‌شد، کاش سمیرا با من لجبازی نمی‌کرد تا پای ما به دادگاه خانواده باز نمی‌شد، حالا جواب مردم را چه بدهم؟

وب‌گاه خبر آنلاین

اولین لباس عروس سلطنتی بریتانیا که متعلق به دختر جورج چهارم بود، در گالری ملکه در کاخ باکینگهام به نمایش گذاشته می‌شود.