دوشنبه 16 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی و گردشگری از جزئیات طرح «لغو یکطرفه روادید ایران با برخی کشورها» و «سیم‌کارت‌های بدون فیلتر گردشگری» گفت. معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی و گردشگری از جزئیات طرح «لغو یکطرفه روادید ایران با برخی کشورها» و «سیم‌کارت‌های بدون فیلتر گردشگری» گفت. علی‌اصغر شالبافیان؛ معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی و گردشگری؛ با اشاره به طرحی که با عنوان «تسهیل ورود گردشگران...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

از امروز هفتم اردیبهشت ماه 1402 رویداد مهم اردبیل 2023 به عنوان پایتخت گردشگری کشور‌های عضو اکو در استان اردبیل آغاز می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمد مخبر، معاون اول رئیس‌جمهور در دیدار با نخست‌وزیر قزاقستان با بیان اینکه زمینه‌های فراوانی برای گسترش همکاری‌های ایران و قزاقستان وجود دارد، بر لزوم تدوین نقشه راهی جامع برای توسعه مناسبات و همکاری‌های طولانی‌مدت میان دو کشور برای رسیدن به سقف مبادلات سه‌میلیارد دلار در سال تاکید کرد. وی همچنین با اشاره به ظرفیت‌های منطقه‌ای نظیر اتحادیه اوراسیا و سازمان همکاری شانگهای گفت: باید...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو. مراسم امضای این اسناد میان ایران و قزاقستان در زمینه‌های ورزش، گمرک، مناطق آزاد، جوانان و گردشگری عصر امروز (چهارشنبه) و پس از پایان مذاکرات مشترک هیأت‌های عالیرتبه دو کشور با حضور محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور و علی خان اسماعیلف نخست وزیر قزاقستان برگزار شد. در این مراسم یادداشت تفاهم همکاری در زمینه مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از سوی سرپرست وزارت...

خبرگزاری تسنیم

جناب خان و هادی حجازی‌فر میهمان یک ویژه برنامه مهم در کانون پرورش فکری بودند؛ درخواست‌ها از جناب خان زیاد بود اما او بچه‌ها را شگفت‌زده کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اسماعیلی گفت: برای شناسایی چهره‌های هنری در مناطق مختلف کشور المپیاد دانش‌آموزی راه‌اندازی می‌کنیم.

وب‌گاه عصر ایران

آنالنا بربوک، وزیر خارجه آلمان روز چهارشنبه در توییتی مدعی شد: تایید حکم اعدام جمشید شارمهد غیرقابل قبول است. جمشید شارمهد هرگز دادگاهی عادلانه دریافت نکرد. من از ایران می‌خواهم که فورا از این حکم خودسرانه بازگردد.

خبرگزاری مهر

به منظور توسعه و تحکیم روابط و گسترش مناسبات میان جمهوری اسلامی ایران و قزاقستان، پنج یادداشت تفاهم و یک توافقنامه همکاری میان دو کشور به امضا رسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرمربی موفق تیم فوتبال سِویا که توانسته این تیم را به نیمه‌نهایی لیگ اروپا برساند و از منطقه سقوط لالیگا نجات دهد، یک مربی به شدت ضد فوتبال مدرن است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی جزئیات حادثه آتش‌سوزی در بازار تاریخی ارومیه را اعلام کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس اقتصادی گفت: صنعت رباتیک و واستفاده از توان شرکت های دانش بنیان نقش بسیار موثری در حوزه رشد اقتصادی کشور دارد

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در حاشیه جلسه هیات دولت، معاون پارلمانی رئیس‌جمهور از تصویب لایحه تشکیل وزارت بازرگانی در دولت خبر داد، وزیر صمت ادعای اعطای خودرو به برخی نمایندگان مجلس را رد کرد و وزیر ارشاد از اعمال محدودیت علیه بازیگرانی که کشف حجاب کنند، گفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

انواع رنگ‌های ساختمانی با دامنه تنوع بالا وجود دارد که هر یک از رنگ‌ها، ویژگی‌ها و کارایی خاص خود را دارند.

وب‌گاه عصر ایران

در پرونده این گروه جنایت‌های بسیاری مانند بمب گذاری در حسینیه سیدالشهدای شیراز و قصد انفجار سد سیوند شیراز مشاهده می‌شود که در این میان بمب گذاری در حسینیه سیدالشهدای شیراز حادثه‌ای خون بار است که افراد بسیاری در آن به شهادت رسیدند.