دوشنبه 16 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری مهر

حکم اعدام جمشید شارمهد سرکرده گروهک تروریستی تندر در دیوان عالی کشور تأیید شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون دانشجویی دانشگاه تهران به عکس منتشرشده در فضای مجازی واکنش نشان داد و گفت: فرد مورد نظر پسر است!

خبرگزاری مهر

ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: معتقد به اختصاص سیم‌کارت مناسب برای گردشگران خارجی هستم. در کمیته‌های مختلف این موضوع بررسی شد و تا حد زیادی مورد تصویب قرار گرفته است.

وب‌گاه عصر ایران

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما کماکان معتقد هستیم که باید سیم‌کارت مناسب به گردشگران خارجی برای رفع نیازهایشان داده شود. این ظرفیت برای مجموعه‌های خدمت‌رسان به این گردشگران نیز باید فراهم شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس مدیریت ورزشی گفت: تصمیم وزارت ورزش برای ابقای مدیران دو باشگاه در جهت پاسخگویی در پایان فصل درست بود و بهترین کار را انجام داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بر اساس اعلام دیوان عالی کشور، حکم اعدام جمشید شارمهد سرکرده گروهک تروریستی تندر در دیوان عالی کشور تأیید شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی قوه قضاییه از تایید حکم اعدام جمشید شارمهد در دیوان عالی کشور خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

حسین دهباشی ادعا کرده که فرزند مسعود درخشان برای مدت‌ها پژوهشگر ارشد یکی از مهم‌ترین مراکز فوق‌پیشرفته تحقیقات نظامی جهان در اسرائیل بوده است و صرفا به‌خاطر «لطف بزرگان» تنبیه نشده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حکم اعدام جمشید شارمهد سرکرده گروهک تروریستی تندر تأیید شد.

خبرگزاری مهر

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: به دلیل عدم همکاری دولت باکو و بستن مرزهای زمینی، مشکلاتی در ورود گردشگران این کشور به ایران ایجاد شده است.

وب‌گاه 55 آنلاین

سید علی یزدی‌خواه درباره علت تحریم خود توسط اتحادیه اروپا به دیده‌بان ایران گفت: باید از خودشان پرسید. ما مطالبه اجرای قانون را داشتیم. همانطور که در اروپا احترام به چراغ قرمز امر لازم‌الاجراست در کشور ما هم احترام به قانون و مصوبات ضروری است. تا زمانی که قاون پابرجاست اجرای آن بر اساس اولیه‌ترین حقوق بشری واجب است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ضرغامی وزیر میراث فرهنگی گفت: باید سیم‌کارت مناسب به گردشگران خارجی برای رفع نیازهایشان داده شود، این ظرفیت باید برای مجموعه‌های خدمت‌رسان به این گردشگران نیز فراهم شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عزت‌الله ضرغامی درباره خبر سیم کارت بدون فیلتر توضیحاتی ارائه کرد.