دوشنبه 16 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: از فردا - هفتم اردیبهشت - رویداد مهم اردبیل 2023 به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو در استان اردبیل آغاز می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: افروغ علاوه بر دارا بودن روحیه استوار که از او یک تکیه‌گاه ساخته بود، آثار فروزان و روشنی بخش وجودی او در دوره های مختلف به نمایش گذاشته شد.

وب‌گاه فرارو

جنجالی تین مناظره روزهای اخیر مربوط به یک مناظره اقتصادی است که اخیرا از تلویزیون پخش شده است. مناظره میان دو چهره شناخته شده یکی موسی غنی نژاد اقتصاد دان برجسته ایرانی که به عنوان پدر معنوی بخش بزرگی از اقتصاددانان معتقد به بازار آزاد مطرح است و دیگری نیز مسعود درخشان که درسخوانده مدرسه اقتصاد لندن است و رشته ای با عنوان معارف اسلامی و اقتصاد را در دانشگاه امام صادق (ع) راه اندازی...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایشگاه گروهی «پاپ_آرت» به کوشش و گردآوری سیمین قرقچیان درگالری پردیس ملت برگزار می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شهردار منطقه 12 گفت: تور پیاده گذر گردشگری سنگلج با همکاری وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تهران برگزار شد.

خبرگزاری مهر

وزیر میراث فرهنگی با روایت خاطره اش از بازدید موزه متروپلیتن گفت: به راویان موزه گفته بودند نام خلیج فارس را نیاورید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مسعود درخشان، استادتمام اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی است. او در سال 1328 در تهران متولد شد و در سال 1350 پس از اخذ مدرک کارشناسی اقتصاد از دانشگاه تهران با استفاده از بورسیه تحصیلی به انگلستان رفت تا کارشناسی ارشدش را در رشته اقتصادسنجی و دکتری اقتصاد ریاضی و بهینه‌سازی از دانشگاه‌های آکسفورد و لندن دریافت کند.

وب‌گاه ورزش سه

چه روزهای تلخی که ستاره دربی تجربه نکرد - کابوس محو شدن از سطح اول فوتبال ایران برای همیشه.

خبرگزاری مهر

کتاب «موسیقی هزارساله؛ تاریخ جدید سنت‌های موسیقایی ایران» نوشته ان ایی. لوکاس با ترجمه سهند سلطاندوست توسط نشر مرکز منتشر و راهی بازار نشر شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی مدیریت شهری شاهرود، محسن احمدی با بیان اینکه شهرداری شاهرود در نوروز 1402 در 9 حوزه صنایع دستی، رفع نقاط حادثه خیز، برپایی نوروزگاه، نصب المان‌های محتوایی و مناسبتی، استفاده از روش‌های نوین در مبلمان شهری، نصب تابلو‌های راهنمایی مسافران و گردشگران، برقراری حفاظت فیزیکی در کلیه پارک‌ها و تفرج‌گاه‌های شهری و شبیه‌سازی کمیته‌های...

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: در اکسپو 2023 امکان عقد یک میلیارد دلار قرارداد تجاری وجود خواهد داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

هم میهن نوشت: نظریات درخشان درباره اقتصاد اسلامی که در دانشگاه امام صادق مطرح و نهادینه شده است، این روزها بیش از هر زمان دیگری در مدیریت کشور دیده می‌شود، زیرا عمده مدیران کنونی دولت در این دانشکده درس خوانده‌اند. سیداحسان خاندوزی، وزیر اقتصاد، حجت‌الله عبدالملکی وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دبیر شورای عالی مناطق آزاد، علی‌اکبر صالح‌آبادی، رئیس سابق بانک‌مرکزی، مجید عشقی،...

وب‌گاه خبر آنلاین

فرهیختگان نوشت: شب دوشنبه موسی غنی‌نژاد عضو هیات‌علمی دانشگاه صنعت نفت و استاد مدعو در دانشکده اقتصاد دانشگاه شریف با مسعود درخشان عضو هیات‌علمی دانشکده اقتصاد علامه طباطبایی در برنامه جهان‌آرا روبه‌روی هم قرار گرفتند.

خبرگزاری تسنیم

از سرگیری روابط میان ایران و عربستان می‌تواند فرصت بسیار خوبی باشد تا روابط فرهنگی میان دو کشور در زمینه‌های هنری همچون سینما، سریال و موسیقی نیز افزایش یابد.