دوشنبه 16 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سیدرضا اکرمی گفت: کار امام جمعه پلمب نیست بلکه تنها می‌تواند تذکر دهد. اقدام قانونی باید توسط قوه قضائیه، قوه مجریه و امثالهم انجام شود.

وب‌گاه عصر ایران

غنی نژاد: نویسندگان قانون اساسی تحت تاثیر چپ ها بودند. حضرت امام مملکت را از دست چپی ها نجات داد. اگر امام نبود کشور ما به کامبوج دوم تبدیل می شد. چون فقیه بودند و می دانستند اسلام نمی تواند با مالکیت خصوصی مخالف باشد. بخش اقتصادی قانون اساسی الهام گرفته از اندیشه های چپ است.

وب‌گاه خبر آنلاین

چند روز پیش آگاه شدم دکتر مسعود دلخواه که در صدد اجرای نمایش «هملت» در تئاتر شهر بود، و به او قول سالن اصلی برای مرداد و شهریور را داده بودند، پروژه تازه هنریش را تعطیل کرده و در این عسرت هنری، قصد دارد کار نکند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: کار امام جمعه پلمب نیست بلکه تنها می‌تواند تذکر دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

موسی غنی‌نژاد در مناظره با مسعود درخشان گفت: نظام اقتصادی ایران حاکم بر ایران دارای مشکل جدی است. نظام فعلی در فردای انقلاب اسلامی شکل گرفت.

خبرگزاری تسنیم

عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران با اشاره به افزایش بودجه راهیان نور در سال 1402 گفت: از مجموعه سازمان بسیج انتظار داریم که به صورت ویژه دو موضوع را در قالب راهیان نور پیگیری کند که می‌توان به راهیان نور دانش‌آموزی و نیز دانشجویی اشاره کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پیشنهاد داده ایم جرایم رانندگی چند برابر شود و این افزایش بالای 200 تا 300 درصد است

وب‌گاه عرشه آنلاین

اکرمی گفت: بنابراین امام جمعه می‌تواند از طریق تذکر و نه دستور به موارد مذکور ورود پیدا کند. در مجموع همانطور که قرآن و نهج‌البلاغه کتاب تذکر هستند همه خطبه‌ها جنبه تذکری دارند و امام جمعه می‌تواند این موارد را مطرح کند که نمازگزاران در جریان قرار بگیرند و برای رفع مشکل اقدام کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دوستی ما به پنجاه سال پیش برمی‌گردد و قدیمی است. من و سهراب در مدرسه هم‌کلاسی بودیم و مسیر خانه‌هایمان تقریبا یکی بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سردار سید تیمور حسینی جانشین رئیس پلیس راهور اعلام کرد: جرایم تخلفات رانندگی چند برابر می‌شود و ممکن است جریمه چراغ قرمز به یک میلیون تومان هم برسد.

وب‌گاه مشرق نیوز

جانشین رئیس پلیس راهور گفت: جرایم تخلفات رانندگی 200 تا 300 درصد افزایش می‌یابد و ممکن است جریمه چراغ قرمز به یک میلیون تومان هم برسد.

خبرگزاری ایرنا

کاشان _ ایرنا _ رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نطنز گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون با سرمایه‌گذاری 38 میلیارد تومان در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری نطنز برای 48 نفر به طور مستقیم شغل ایجاد شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جانشین رئیس پلیس راهور گفت: پیشنهاد چند برابر شدن برخی از جرایم رانندگی داده شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اعضای شورای شهر تهران در جلسه امروز به موضوعات مختلفی از جمله ضرب و شتم بانوی محجبه توسط دو بانوی بی‌حجاب، سرویس‌دهی نامناسب مترو در روز عید فطر و... پرداختند.