دوشنبه 16 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه ورزش سه

یکی از خصوصیت های بارز تیم ملوان و تماشاگرانش امید است. آنها در سخت ترین شرایط با امید زندگی و مبارزه می کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

غنی نژاد در برنامه جهان آرا به درخشان گفت: شکال شما این است که نمی دانید حکومت قانون یعنی چه. در جمهوری اسلامی حکومت قانون حاکم نیست.

خبرگزاری تسنیم

اعضای شورای شهر تهران در جلسه امروز به موضوعات مختلفی از جمله ضرب و شتم بانوی محجبه توسط دو بانوی بی‌حجاب، سرویس‌دهی نامناسب مترو در روز عید فطر و... پرداختند.

وب‌گاه گسترش

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - سرپرست معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان کرمانشاه گفت: صنایع دستی استان سال گذشته با صادرات نزدیک به 23 میلیون دلار و ایجاد اشتغال برای نزدیک به چهار هزار نفر از شرایط ویژه‌ای برخوردار بوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

19 بنای تاریخی از سوی صندوق توسعه صنایع دستی و فرش دستباف و احیاء و بهره‌برداری وابسته به وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، با هدف بهره‌برداری به مزایده گذاشته شد.

خبرگزاری مهر

بخش مجلات سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با همکاری معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستاد برگزاری در شبستان اصلی نمایشگاه دایر می‌شود.

خبرگزاری مهر

مشهد مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کوهسرخ گفت: بیش از 450 میلیون ریال صنایع دستی و سوغات در جشنواره ریواس کوهسرخ به فروش رسید.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل انتشارات طرح نو می‌گوید رونق کتابخوانی در جامعه به میزان فروش کتاب در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بستگی ندارد.

خبرگزاری مهر

معاون میراث فرهنگی کشور گفت: در صورت افزایش سطح تعاملات گردشگری، بسیاری از مشکلات در سایر حوزه‌های کاری دیگر نیز حل و فصل خواهد شد.

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز توسعه نوغانداری کشور گفت: میزان اتکای صنعت فرش و منسوجات ابریشمی به تولید داخلی پیله‌تر ابریشم از 28 درصد به 53 درصد افزایش پیدا کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ایران اسلامی یکی از فرزندان ارزشمند خود را از دست داد و اهالی فرهنگ را داغدار هجران کرد. او عماد علوم اجتماعی ایرانی اسلامی و فروغ روشنگری اصیل انقلاب اسلامی بود. عماد افروغ، در آسمان فرهنگ، آرمان خواه و در زمین سیاست متعهد و در سپهر تحول خواهی مکتب امام خمینی (ره) ستاره‌ای شد درخشان و ما از باب و بالنجم هم یهتدون راه و مقام اصیل وی را باز می‌جوییم. در...

خبرگزاری مهر

آئین نکوداشت عماد افروغ فردا سه‌شنبه 6 اردیبهشت در تالار وحدت برگزار می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نخستین اجلاس رسمی «ائتلاف برای میراث فرهنگی آسیا» با حضور معاون میراث فرهنگی کشورمان در شهر «شی ان» چین شروع به کار کرد.