دوشنبه 16 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دکتر غنی‌نژاد در مناظره با مسعود درخشان موضوعات قابل توجهی را مطرح کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مناظره دکتر موسی غنی‌نژاد و دکتر مسعود درخشان با موضوع تأملی در باب نظام اقتصادی ایران از ساعت 10 شب در شبکه افق آغاز شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بخش مجلات سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در شبستان اصلی نمایشگاه دایر می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: 19 بنای تاریخی از سوی صندوق توسعه صنایع دستی و فرش دستباف و احیاء و بهره‌برداری وابسته به وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، با هدف بهره‌برداری به مزایده گذاشته شد.

خبرگزاری مهر

ثبت‌نام کتابفروشان متقاضی برای بخش مجازی سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از امروز دوشنبه آغاز شد.

خبرگزاری تسنیم

رضا کوچک‌زاده مدیر رادیو گفت‌وگو گفت: در سال جدید، قصد داریم میزگردهای «گفت» و «گو» یی رسانه ملی را تقویت کرده و موضعی کنشگرانه در جامعه داشته باشیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: 19 بنای تاریخی از سوی صندوق توسعه صنایع دستی و فرش دستباف و احیاء و بهره‌برداری وابسته به وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، با هدف بهره‌برداری به مزایده گذاشته شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون امور اقتصادی و بازرگانی صندوق توسعه زمان برگزاری کمیسیون مزایده را اول خردادماه 1402 اعلام کرده که در محل وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

سلامت‌نیوز نوشت: باورهای زیادی در مورد این رفتار رایج وجود دارد، اما زمان آن رسیده که افسانه های مربوط به شکستن قولنج بند انگشت را از بین ببریم.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از برگزاری جشنواره امتناع با حضور رییس جمهور خبر داد و گفت: هم‌زمان با هفته کارگر، کارگران با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند تا از رهنمودهایشان بهره‌مند شوند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کتاب داستانی سینی و صنوبر نوشته مهدی پوررضائیان برای مخاطبان کودک و نوجوان به تازگی در 32 صفحه رحلی توسط انتشارات کتاب نیستان منتشر و راهی بازار کتاب شده است. مهدی پوررضائیان نویسنده این کتاب فارغ التحصیل از دانشگاه دهلی نو در رشته روانشناسی بالینی است. از سوابق فرهنگی و اجرایی مهدی پوررضائیان می‌توان به ریاست دانشکده هنر شاهد، مدیر مرکز هنر‌های...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مردی 35 ساله به جرم سرقت باطری خودرو دستگیر شده است در حالی که براحتی می‌توانست با استعداد و توانایی‌هایش یک زندگی آبرومندانه تشکیل دهد.