چهارشنبه 4 مهر 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

قیمت هر اونس طلا امروز با 0.01 درصد افزایش به 2332 دلار و 14 سنت رسید.

چهاردهمین حراج سکه طلای مرکز مبادله ایران با تخصیص 16 هزار و 433 قطعه تمام سکه، 16 هزار و 930 قطعه ربع سکه و 5446 قطعه نیم سکه به پایان رسید.

درگاه ملی مجوزها طی یک اطلاعیه اعلام کرد که درخواست‌های تمدید، اصلاح و توسعه مجوزها از 15 تیر فقط از طریق درگاه ملی مجوزها مقدور است.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: امسال سهم 25 درصدی برای اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی لحاظ شده که فرصت ارزشمندی است.

وزارت نفت در 3 سال اخیر اقدام‌های گسترده‌ای برای هوشمندسازی ارائه خدمات انجام داده به‌طوری‌که اکنون به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند و درگاه ملی مجوزهای کشور متصل شده است.

رییس اداره دعاوی بازار و تشکل‌های خودانتظام سازمان بورس و اوراق بهادار با اشاره به تخلف اعضاء هیات مدیره، سهامدار عمده و مدیران یک کارگزاری از محکومیت و مجازاتی سنگین برای آن ها خبر داد.

هر قطعه سکه طرح جدید امروز (دوشنبه، 11 تیر ماه) 42 میلیون و 645 هزار تومان معامله شد.

معاون بهره برداری شرکت توسعه منابع آب نیروی ایران گفت: طی سه ماهه نخست امسال تولید نیروگاه‌های شرکت آب و نیرو نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش 10 درصدی داشته است.

سخنگوی صنعت برق گفت: حجم معاملات برق در بورس انرژی در روز شنبه نهم تیر ماه نسبت به آخرین روز انجام معاملات در هفته گذشته (ششم تیر) 184 درصد افزایش یافت.

اصفهان - مدیرعامل شرکت آبفای اصفهان گفت: اجرای 13 کیلومتر خط انتقال آب در فاز اول عملیات آبرسانی به منطقه زرکان میمه در این استان به پایان رسید.

اصفهان - بنا بر اعلام شرکت مدیریت منابع آب ایران، ذخیره سد زاینده‌رود اصفهان به 462 میلیون مترمکعب رسیده است.

حراج سی و ششم شمش طلا که قرار بود فردا 12 تیرماه برگزار شود، لغو و به 17 تیرماه موکول شد.

گمرک ایران در اطلاعیه‌ای قواعد واردات اتوبوس (با عمر کمتر از 5 سال) مخصوص اربعین را اعلام کرد.

متقی نیا از پرداخت 125 هزار میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای پرورش طیور با هدف تامین گوشت ماکیان در سبد غذایی خانوارها خبر داد.

وزیر جهاد کشاورزی، عضو موظف هیات مدیره شرکت شهرک‌های کشاورزی را به مدت 2 سال منصوب کرد.

بسته حمایت از تولید و تجارت خادم الرضا (ع) یادگاری از شهید رییسی در راستای تسهیل در تجارت و رفع موانع تولید با 87 موضوع بخش صنعت منتشر شد.