شنبه 7 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

ایلام - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: مهمترین اصل در وصول مالیات رعایت عدالت است، مسوولان و کارکنان امور مالیاتی استان باید نسبت به این مساله توجه کافی را داشته باشند.

تبریز - ایرنا - بازیکن ملی پوش تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: اعلام پایان لیگ برتر در شرایط کرونایی و خاص امروز، بهترین تصمیم است و مسوولان باید در این زمینه عاقلانه اتخاذ تصمیم کنند.

کرمان - ایرنا - فرماندار ریگان از تعطیلی یکی از شعب بانک‌های این شهرستان در پی ابتلای تعدادی از کارکنان این شعبه به ویروس کرونا خبر داد.

خرم‌آباد - ایرنا - فرماندار الیگودرز گفت: تا کنون چهار هزار و 500 بسته حمایتی در قالب رزمایش کمک مومنانه بین اقشار نیازمند این شهرستان توزیع شده است.

شیراز - ایرنا - معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس گفت: عملکرد رسانه‌های داخلی در دوران شیوع کرونا موجب افزایش اعتماد به این رسانه‌ها شد و از دیگر سو، تقویت همبستگی و اعتماد به نظام را در پی داشت.

بجنورد - ایرنا - استان خراسان شمالی در شمال شرق کشور با داشتن باغ‌های میوه، اراضی زراعی و مراتع مرغوب با گل و گیاه‌های وحشی شرایط مساعدی برای فعالیت زنبورداری دارد، مجموعه عواملی که سبب شده این استان به صورت بالقوه یکی از قطب‌های تولید عسل در کشور باشد. (عکاس: وحید خادمی)

سبزوار - ایرنا - ایستگاه راه آهن نقاب واقع در شهرستان جوین خراسان رضوی با شماره 32840 در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسید.

گچساران - ایرنا - مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد گفت: این صندوق از سال 1392 تاکنون 772 فقره تسهیلات به فعالان صنایع دستی در استان پرداخت کرده است.

رشت - ایرنا - رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی گیلان از کشف 85 هزار و 499 قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق به ارزش 950 میلیون ریال در شهرستان رشت خبر داد.

تبریز - ایرنا - مجموعه تاریخی - فرهنگی مقبره الشعرای تبریز به عنوان مدفن 400 شاعر، عارف و ادیب ایرانی، از حدود یک دهه قبل در دست بازسازی و مرمت است؛ اتفاقی که باعث شده دست گردشگران و فرهنگ‌دوستان از حضور در آن کوتاه شود.

بندرعباس - ایرنا - معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون با همکاری مردم و خیران، 9 مرکز نیکوکاری جدیددر استان راه اندازی شده است.

تهران - ایرنا - محمدحسن گنجی از جمله جغرافی‌دانان برجسته این مرز و بوم محسوب می‌شود که با سال‌ها تحقیق و پژوهش‌های فراوان، حیاتی تازه به دانش جغرافیا بخشید و زمینه‌ساز رشد و پیشرفت این علم در کشور شد.

شیراز - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار فارس گفت: زلزله سه شنبه شب (نوزدهم خرداد 99) بیرم لارستان تلفات جانی نداشت و تنها دیوار برخی خانه‌های روستایی ترک‌های مختصر برداشت.

گناوه - ایرنا - مدیر آب و فاضلاب گناوه گفت: 9 میلیاردریال اعتبار به طرح نوسازی شبکه آب آشامیدنی این شهرستان اختصاص یافت.

اراک - ایرنا - معاون اجتماعی بهزیستی استان مرکزی گفت: تصمیم بازگشایی مهدهای کودک استان از 24 خرداد ماه جاری اتخاذ شده و اولویت پذیرش با کودکان والدینی است که هر دو شاعل باشند و به هیچ وجه امکان نگهداری از فرزند زیر 6 سال خود را در منزل نداشته باشند

سمنان - ایرنا - استاندار سمنان گفت: گزارش‌ها از افزایش صادرات کالا از استان سمنان به نقاط مختلف جهان دلگرم کننده است و در بخش صادرات مصالح ساختمانی، مواد معدنی، کشاورزی و تولیدات بخش صنعت توفیق‌های خوبی حاصل شده است.