شنبه 7 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر امور خارجه کویت و نماینده ویژه سازمان ملل در امور یمن درباره اوضاع یمن و حمایت کویت برای برقراری صلح در این کشور گفت‌وگو کردند.

مشهد - ایرنا - گزارش کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی از پیش‌بینی وضعیت آب و هوای این استان در روز چهارشنبه بیست و یکم خرداد 1399

شیراز - ایرنا - معاون امداد و نجات هلال‌احمر فارس با بیان اینکه زمین‌لرزه‌های بیستم خرداد 99 در جنوب فارس باعث تخریب صد در صدی نشده است، بیان داشت: در این مناطق، بیشترین آسیب به بافت فرسوده وارد شده است.

همدان - ایرنا - رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: یک هزار و 200 صفحه و نشانگاه متعلق به اراذل و اوباش و حامیان آنها امسال توسط پلیس فتا شناسایی و نسبت به پاکسازی و مسدود کردن این صفحه‌ها اقدام شد.

خرم‌آباد - ایرنا - معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان گفت: در راستای تحقق جهش تولید بخشی از امور فرهنگی در چارچوب ضوابط و قوانین به موسسات و انجمن‌ها واگذار می‌شود.

تهران - ایرنا - «محمد اشتیه» نخست‌وزیر «تشکیلات خودگردان فلسطین» اعلام کرد که این تشکیلات در مقابل طرح «معامله قرن» آمریکا، طرح جایگزینی برای تشکیل کشور فلسطین به گروه چهار خاورمیانه پیشنهاد کرده است.

تهران - ایرنا - اعتبار نامه سید کاظم دلخوش و حسین محمدصالحی نمایندگان صومعه سرا و فریدن در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی تصویب شد.

تهران - ایرنا - عضو هیات عامل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به نصب دو هزار دوربین نظارتی در سطح جاده‌های کشور، گفت: با نصب دکل‌های جدید امکان سرقت و تخریب ترانس و کامپیوتر دوربین‌ها در سطح جاده‌ها کاهش یافته است.

تهران - ایرنا - با ادامه اعتراضات سراسری به خشونت و نژادپرستی پلیس آمریکا، جمعی از کارکنان حوزه نشر کتاب کمپینی را در حمایت از معترضان و برجسته‌سازی معضل فقدان تنوع نژادی در این حوزه، راه‌اندازی کردند.

کابل - ایرنا - فرمانده ارتش پاکستان با سفر به کابل به دنبال اهداف پیدا و پنهان زیادی بوده است؛ اما براساس گمانه زنی‌های برخی از شخصیت‌های رسانه‌ای و سیاسی، مهمترین آن گرفتن «اسلم فاروقی» سرکرده شاخه خراسان گروه تروریستی داعش از سیستم امنیت ملی افغانستان محسوب می‌شود.

مهاباد - ایرنا - شیوع بیماری کرونا امتحان پایان سال تحصیلی دانش‌آموزان را نظیر سایر فعالیت‌های آموزشی تحت‌تاثیر قرار داده و موجب شده تا امتحان‌های خرداد امسال در پایه‌های نهم و دوازدهم به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود. عکس: جمیل آزادمنش

کرمان - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان شهربابک از کشف سه دستگاه خودروی مسروقه و دستگیری سه متهم در این راستا خبر داد.

تهران - ایرنا - فریدون شهبازیان از جمله چهره‌های شاخص و ماندگار موسیقی پاپ در ایران به شمار می‌آید که به گمان بسیاری از اهالی موسیقی و کارشناسان، پدر موسیقی پاپ بعد از انقلاب است. شهبازیان علاوه بر ساخت موسیقی پاپ در حوزه آوازهای محلی و فولکلوریک ایران نیز آثار برجسته و قابل توجهی ارایه کرده است.

یاسوج - ایرنا - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به آغاز طرح مسکن محرومان در استان گفت: نیاز است بانک‌ها برای جذب تسهیلات لازم با بنیاد مسکن همکاری لازم را داشته باشند.

کرج - ایرنا - استاندار البرز گفت: دولت 300 میلیارد تومان اعتبار در قالب اوراق و اسناد برای شتاب بخشی در تکمیل کمربند شمالی کرج اختصاص داد.

تهران - ایرنا - معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: یکی از دستاوردهای کرونا ارجحیت نظریه دینی بر نظریه غربی بود.