شنبه 7 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - مدیر خدمات پرستاری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت:80 درصد پرستاران دارای شرایط این دانشگاه با لغو مرخصی‌های خود به طور داوطلبانه برای خدمات به بیماران کرونایی اعلام آمادگی کرده‌اند.

تهران - ایرنا - رییس مجلس شورای اسلامی گفت: رفع تبعیض از موضوعات جدی مجلس است و در حوزه نظارت در اولویت قرار دارد. با تشکیل کمیسیون های تخصصی مجلس، رفع تبعیض در حوزه آب و نیرو را در اولویت قرار می دهیم.

تهران - ایرنا - کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران و تیم هیات فوتبال البرز با بیان اینکه مخالف اعلام قهرمان لیگ زنان بدون برگزاری دیدارهای باقی‌مانده است، گفت: مسوولان هرچه زودتر تکلیف تیم‌های حاضر در لیگ‌های زنان را مشخص کنند.

کرج - ایرنا - رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان البرز گفت: نماز جمعه این هفته 23 خردادماه تنها در شهرستان های طالقان و اشتهارد در این استان برگزار می شود.

شیراز - ایرنا - دبیر ستاد مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: با وقوع زلزله های پی در پی در حوالی بیرم لارستان و شهرستان خنج مراکز اورژانس در استان فارس به حالت آماده باش درآمدند و شامگاه 20 خرداد تیم‌های ارزیاب و واکنش سریع برای بررسی وضعیت به محل اعزام شدند.

تهران - ایرنا - یک کارشناس بازار سرمایه معتقد است که خبر مربوط به مالیات بر عایدی سرمایه بهانه‌ای شد تا شاهد فشار فروش در بازار باشیم.

جزیره کیش با نماهای چشم‌نوازش لوکیشن ویژه‌ای برای ساخت فیلم‌های سینمایی محسوب می‌شود. اما سینماگران ایرانی قدر این جزیره را ندانسته و آن‌گونه که باید و شاید از ظرفیت‌های سینمایی این جغرافیا بهره نبرده‌اند.

تهران - ایرنا - وقتی در مجلس ششم، زنان نماینده ملت تصمیم گرفتند با بهره‌گیری از تجربه‌های موفق نمایندگان در مجلس‌های جهان، جهت انجام وظایف نمایندگی فراکسیون زنان را تشکیل دهند، نخستین گام برای انسجام بخشیدن به فعالیت نمایندگان زن در مسیر تامین حقوق قانونی ملت، به‌ویژه زنان برداشته شد.

سنندج - ایرنا - رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج از پرداخت سه میلیارد و 300 میلیون ریال یارانه سال 98 به ناوگان بخش خصوصی اتوبوسرانی این شهر خبر داد.

اردبیل - ایرنا - مدیر امور منابع آب شهرستان اردبیل از انسداد سه حلقه چاه غیرمجاز و تقلیل منصوبات 2 حلقه چاه کشاورزی دیگر در این شهرستان خبر داد.

تهران - ایرنا - احمد نقیب زاده معتقد است که برخی به شکست ترامپ در انتخابات خوش‌بین هستند و ترامپ نیز به خوبی به این نکته آگاهی دارد. به همین دلیل نیز در موضع‌گیری اخیر خود به این نکته اشاره کرده است. با این وجود برخی به این مساله به‌عنوان یک فرصت نگاه می‌کنند. تجربه تاریخی نیز نشان داده ما کمتر از فرصت‌ها استفاده می‌کنیم.

تهران - ایرنا - بیست و پنجمین دوره جشنواره فیلم فانتزیا از 20 اوت تا 2 سپتامبر (30 مرداد تا 12 شهریور) به صورت مجازی برگزار می‌شود.

یزد - ایرنا - مدیر جهادکشاورزی ابرکوه از کشاورزان این شهرستان خواست برای استفاده بهینه و بهره وری بیشتر از آب موجود به اجرای طرح سامانه‌های آبیاری نوین با توجه به کم آبی منطقه توجه کنند.

تهران - ایرنا - بازیکن اسبق استقلال، گفت: قبول ندارم در شهرآورد 74 به پرویز مظلومی خیانت شده باشد. متاسفانه برخی‌ها برای اینکه خودشان را تبرئه کنند از کم‌فروشی بازیکنان در آن جدال حرف می‌زنند.

«رضا اردکانیان» روز چهارشنبه درصحن علنی مجلس شورای اسلامی گفت: نیاز ارزی صنعت برق سالانه 1.2 میلیارد دلار است که بخشی از آن از طریق صادرات برق به کشورهای منطقه تامین می‌شود.

زنجان - ایرنا - فرماندار شهرستان زنجان گفت: پاسخ موثر به خطر آتش‌سوزی مراتع نیازمند برنامه‌ریزی قبلی است و همه مسوؤلان نسبت به انجام وظایف خود در این خصوص تکلیف دارند.