شنبه 7 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

گرگان - ایرنا - معاون صنایع دستی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان گفت: روند احیای صنایع دستی منسوخ‌شده اقوام این استان که از چند سال قبل با هدف حفظ اصالت و تاریخ چندهزارساله گلستان آغاز شده، همچنان ادامه دارد.

ارومیه - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه نام‌نویسی 20 هزار و 148 نفر در 10 شهرستان استان قطعی شده‌است، گفت: متقاضیان تاییدشده ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن، در صورتی که مدارک موردنیاز را به اداره کل تحویل نداده‌اند نسبت به ارائه این مدارک اقدام کنند.

بوشهر - ایرنا - معاون بهداشتی دانشگاه علوم‌پزشکی بوشهر گفت: در صورت ادامه بی توجهی مردم این استان به رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی کنترل شیوع ویروس کرونا از دست ما خارج می‌شود و اتفاق‌های بعدی غیر قابل پیش بینی است.

ارومیه - ایرنا - رییس دانشگاه ارومیه گفت: به دلیل جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، اسکان موقت دانشجویان هم در خوابگاه‌های این دانشگاه لغو شده است.

تهران - ایرنا - کتاب «مقدمه کیمبریج بر ساموئل بکت» به قلم «رانن مک‌دانلد» و با ترجمه «قاسم مومنی» به بازار کتاب آمد.

اهواز - ایرنا - جانشین فرماندهی انتظامی استان خوزستان گفت: رسانه ها بازوی پر قدرت پلیس هستند که باید از انها برای رشد و اعتلای جامعه بهره گرفت.

کرج - ایرنا - مدیرکل تعزیرات حکومتی البرزاز کشف 11 دستگاه خودرو دپو شده دریکی از پارکینگ های شهر در این استان خبر داد.

گناباد - ایرنا - "قنات" یکی از شگفت‌انگیزترین ابداعات مهندسی بشر و ابتکار ایرانیان بر مبنای آینده‌نگری با کار گروهی و برنامه‌ریزی صحیح است که نقشی کارساز در تامین آب به ویژه در مناطق خشک و کویری همچون گناباد واقع در جنوب خراسان رضوی داشته و دارد که وجود دیرقدمتش در این منطقه واقع در حاشیه کویر به ویژه در زمان خشکسالی ضامن حفظ حیات و بقای جمعیت بوده است.

تهران - ایرنا - گزارش‌های روزانه وزارت بهداشت در حالی حکایت از افزایش روزافزون تعداد مبتلایان به کووید 19 دارد که تعداد افراد در حال گشت‌وگذار در خیابان‌ها، «بی‌آتی» و مترو تهران سیر صعودی دارد و برخی‌ها همچنان این جمله کور را بیان می‌کنند که «کرونا کجا بود»؟

سنندج - ایرنا - فرماندار ویژه سقز با اشاره به اینکه ظرفیت نیکوکاری در این شهرستان، حیات همبستگی اجتماعی میان مردم را افزایش داد، گفت: مردم، نهادهای مدنی و دولت سه ضلع اصلی مهار بیماری کرونا در سقز هستند.

یزد - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: 63 درصد کمک‌های نقدی نیکوکاران این استان به کمیته امداد از طریق روش غیرحضوری و الکترونیکی بوده است.

زاهدان - ایرنا - استاد اقتصاد دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت: استفاده از ظرفیت بالقوه دولت الکترونیک، بهبود زیرساخت ها و ایجاد ساختار مناسب برای گسترش کسب و کارهای الکترونیکی از جمله راهکارهایی است که نه تنها در شرایط کرونا بلکه در شرایط پساکرونا هم می‌تواند راهگشا باشد.

اصفهان - ایرنا - پیش بینی سه روز آینده وضعیت هوای استان و کیفیت هوای کلانشهر اصفهان در روز چهارشنبه بیست ویکم خرداد 1399

ایرنا - شهرکرد - ورزشکاران باستانی و پهلوانی شهرکرد همزمان با روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در محوطه بیمارستان هاجر شهرکرد اجرای برنامه ورزش باستانی و پهلوانی کردند و از زحمات کادر درمانی بیمارستان هاجر تقدیر کردند.

اردبیل - ایرنا - استاندار اردبیل گفت: با اعتبار اختصاص یافته از سوی سازمان برنامه و بودجه به اجرای طرح پل قدس، این پروژه در سالجاری تکمیل می‌شود.

نیویورک - ایرنا - دستیار وزیرخارجه پیشین آمریکا تحریم همکاری هسته‌ای ایران را در راستای تلاش دولت ترامپ برای نابودی همیشگی برجام دانست و گفت جمهوری‌خواهان در پی ناممکن کردن بازگشت رئیس جمهوری بعدی آمریکا به برجام هستند.