شنبه 7 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در حاشیه نشست هم‌اندیشی ساماندهی سواحل بر ضرورت رعایت اصول زیست محیطی در این طرح تاکید کرد.

تهران - ایرنا - «سعد الحریری» نخست‌وزیر پیشین لبنان روز سه‌شنبه با حضور در دارالفتوی این کشور با تاکید بر حفظ وحدت میان مسلمانان و همزیستی مسالمت‌آمیز گفت که برخی از اغتشاش گران به دنبال ریخته شدن خون در لبنان هستند.

قزوین - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: امروز جامعه به روحیه جوانمردی بسیار نیازمند است به گونه‌ای که هر مظلوم و گرسنه‌ای در عالم چشم امیدش به جوانمردان است و از این رو باید این روحیه را بیش از پیش نشر دهیم.

شهرکرد - ایرنا - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: به مناسبت روز جهانی صنایع‌دستی، نمایشگاه یک روزه عرضه تولیدات صنایع‌دستی در شهرکرد برپا شد.

تهران - ایرنا - صدا و سیما با ساخت مسابقه تلویزیونی «بازیمون» برای نخستین بار اقدام به ساخت مسابقه‌ای با محوریت اتاق فرار با ژانر وحشت و هیجان کرده است.

تهران - ایرنا - رییس سازمان برنامه و بودجه در آیین بزرگداشت سالروز درگذشت بنیانگذار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور از افزایش 24 برابری بودجه مدرسه سازی در دولت تدبیر و امید خبر داد.

تهران - ایرنا - براساس اعلام شهردار شهر مادرید، مقامات پایتخت اسپانیا مذاکرات خود را آغاز کرده‌اند تا در صورت فراهم نبودن شرایط برگزاری فینال لیگ قهرمانان اروپا در استانبول به دلیل پاندمی کرونا، میزبانی از فینال معتبرترین رقابت باشگاهی اروپا را عهده‌دار شوند.

تهران - ایرنا - اگر ویروس کرونا نبود؛ امروز (20 خرداد 1399) تیم ملی فوتبال ایران باید در چارچوب مرحله دوم انتخابی جام جهانی 2022 و جام ملت‌های 2023 به مصاف عراق می‌رفت.

تهران - ایرنا - نمایند سابق مجلس شورای اسلامی، گفت: تبلیغات با استفاده از شبکه‌های تلویزیونی امری مهم و تاثیرگذار در دنیای امروز است بنابراین باید شبکه‌های برون مرزی صدا و سیما را دریابیم.

تهران - ایرنا - وزیر کشورگفت: گزارش‌ها نشان می‌دهد در بعضی مناطق، شهرها و مشاغل و حوزه‌های فعالیتی ما، مراعات مردم بیش از 70 درصد کاهش یافته که این برای آنان واقعا خطرناک است.

شهرکرد - ایرنا - مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات چهارمحال و بختیاری گفت: پهنای باند اینترنت در استان با شیوع ویروس کرونا از 40 به 101 گیگابایت افزایش یافت.

زاهدان - ایرنا - سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: آنچه بیش‌از همه در سال جهش تولید اهمیت دارد هم‌افزایی، هم جهتی و اجماع در پیشبرد امور است.

تبریز - ایرنا - استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه شیوع کرونا آزمونی برای دستگاه‌های اجرایی بود، افزود: کرونا در عین حال که بسیاری از کارها را تحت تأثیر قرار داد، اما به دلیل آمادگی‌هایی که از قبل ایجاد شده بود و همچنین زیرساخت‌هایی که در طول سال‌های پس از انقلاب تأمین شده است فشار نامتعارفی احساس نکردیم.

بغداد - ایرنا - استاد دانشگاه و کارشناس مسائل راهبردی عراق، نژاد پرستی و پایمال کردن حقوق ملت ها و جوامع را از مختصات نظام سیاسی حاکم بر آمریکا دانست.

تهران - ایرنا - رییس جمعیت هلال احمر آموزش همگانی را یکی از مقوله های بسیار مهم در جمعیت هلال احمر دانست و تاکید کرد: این مهم در معاونت آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر و سازمان امداد و نجات به طور خاص پیگیری خواهد شد.

همدان - ایرنا - فرماندار اسدآباد از ایجاد 500 شغل در روستاهای این شهرستان خبر داد و گفت: این اشتغال در 16 روستا توسط بنیاد برکت در سال جاری تعهد شده است.