شنبه 7 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - ستاد مدیریت و مقابله با کرونا شهرستان لارستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: ورود افراد و مراجعه کنندگان به اداره‌ها، نهادها و شرکت‌های دولتی و خصوصی در این شهرستان بدون داشتن ماسک و رعایت سایر پروتکل‌های بهداشتی ممنوع است.

مراغه - ایرنا - فرماندار عجب‌شیر بر پیشگیری و آمادگی دستگاه‌های عضو مدیریت بحران برای مقابله با هر گونه بحرانی احتمالی تاکید کرد.

تهران - ایرنا - وزیر آموزش و پرورش گفت: خیرین همواره به آموزش و پرورش کمک کرده اند، امید است در طرح فراگیر آجر به آجر نیز یاور این وزارتخانه باشند.

یزد - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت: دفاع مقدس و ایثارگری رزمندگان اسلام بخش مهمی از تاریخ ایران است و هیچ فردی نمی‌تواند در مقابل آن سیاست انکار را انتخاب کند، به خاطر اهمیت موضوع باید ثمره و اهداف آن را با استفاده از جلوه‌های فرهنگی و هنری به جوانان منتقل کنیم.

کاشان - ایرنا - فرماندار ویژه کاشان گفت: برای گسترش و فراگیری مقوله حفاظت از محیط زیست به عنوان سرمایه‌ای ملی، باید در زمینه افزایش آگاهی و ایجاد علاقه‌مندی در عموم شهروندان اقدام شود.

رشت _ ایرنا_ سرپرست هلال احمر گیلان گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون چهار هزار و 842 بسته معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان استان توزیع شد.

تهران - ایرنا - فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام کرد که پنجره نقل و انتقالات تابستانی از اول سپتامبر (11شهریورماه) یعنی دو ماه دیرتر از موعد اولیه آغاز و پنجم اکتبر (14مهرماه) بسته خواهد شد.

تهران - ایرنا - گلر باشگاه آرسنال و تیم ملی آلمان می‌گوید سلطه بایرن مونیخ در بوندسلیگا «کسالت آور و ناراحت کننده» است.

ساری - ایرنا - مدیرکل محیط زیست استان مازندران گفت: تمام پلاژها و مجتمع های دولتی و حاکمیتی حاشیه دریای خزر در این خطه شمال کشور به استقرار سامانه تصفیه خانه فاضلاب برای ادامه فعالیتشان مجاب شدند.

اهواز - ایرنا - نشست شورای امنیت ورزش خوزستان روز سه‌شنبه در محل استانداری برگزار شد و در خصوص میزبانی مسابقات فوتبال لیگ برتر در استان تصمیمات لازم گرفته شد.

یزد - ایرنا - مدیر شرکت آب و فاضلاب (آبفار) شهرستان تفت از توقف حفر چاه جدید آب در روستای عبدالله به دلیل مخالفت‌های مردمی خبر داد و گفت: با توجه به مشکل کم آبی در فصل گرم سال به ویژه تابستان این نهاد اقدام به حفر دومین سازه آبی در این منطقه کرد.

مراغه - ایرنا - نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از تصمیم سازمان لیگ برتر برای ازسرگیری رقابت‌ها گفت: بهتر است تمام جوانب در شروع مجدد رقابت‌های لیگ برتر مد نظر قرار گیرد.

سنندج - ایرنا - مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب کردستان گفت: مشترکان این استان از ابتدای امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته 18 درصد بیشتر آب مصرف کردند.

تهران - ایرنا - دبیر کانون مرغ‌داران گوشتی کشور گفت: اکنون مرغ‌داران به دلیل کمبود نقدینگی توان خرید نهاده‌ها با نرخ‌های مصوب را از سامانه بازارگاه ندارند.

مشهد - ایرنا - معاون اداره کل نظارت و اجرای طرح‌های زیرینایی معاونت عمران و حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: تقاطع چهارسطحی آزادگان مشهد به عنوان نخستین و بزرگترین تقاطع چهارسطحی شرق کشور از پیشرفت 72 درصدی برخوردار است و این طرح تا پایان امسال بهره‌برداری می‌شود.

تهران - ایرنا - مطالعات جدید نشان می‌دهد میان گروه خونی افراد و مثبت شدن آزمایش کرونا و حتی شدت علایم ناشی از این ویروس ارتباط مستقیم وجود دارد.