شنبه 7 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - امام جمعه مشهد گفت: دانشگاه‌ها و پژوهشکده‌ها باید ارتباطاتشان را با بخش‌های دیگر از جمله حوزه علمیه افزایش دهند تا بتوانند از دیدگاههای مختلف، به بررسی موضوعات مختلف علمی بپردازند.

رشت - ایرنا - سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان از دستگیری دندانپزشک قلابی در شهرستان رشت خبر داد.

اصفهان - ایرنا - فیلم کوتاه پنج پلنگ در پناهگاه حیات وحش عباس‌آباد نایین در حاشیه نشست خبری مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان رونمایی شد.

شیراز - ایرنا - جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با بیان اینکه خطر ابتلا به این بیماری همچنان در استان وجود دارد، گفت: مردم باید دستورالعمل‌های بهداشتی را همواره رعایت کنند و بدانند ترددهای غیرضروری آنان در این شرایط معنا ندارد.

تهران - ایرنا - مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان پارت ارائه خدمات متنوع آنلاین به متقاضیان بورس به خصوص در ایام کرونا را نقطه عطفی در احراز هویت فعالان بازار سرمایه در بخش‌هایی مانند کارگزاری‌ها، صندوق‌های سرمایه‌گذاری و شرکت‌های سبدگردان عنوان کرد.

نبود خوراک دام و حل این معضل با واردات یا جایگزینی خوراک تولید داخل

پکن - ایرنا - درحالی که اقتصاد دنیا به دلیل شیوع کرونا در حال کوچکتر شدن است آمارهای جدید نشان می دهد فروش خودرو در چین افزایش یافته است.

تهران - ایرنا - سخنگو و رییس کمیته معماری و طرح های شهری شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به آزادسازی 35 هکتار از 50 هکتار پادگان 06 ارتش به بوستان اعلام کرد: نگران سرنوشت 15 هکتار باقیمانده این مجموعه هستم جایی که طبق مصوبه شورایعالی شهرسازی قرار است در آن ساخت و ساز صورت گیرد.

مشهد - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان تایباد گفت: باتوجه به گسترش بیماری کرونا در این شهرستان و طی آخرین ابلاغ ستاد کرونای کشور ورود اتباع کشور افغانستان از سمت مرز دوغارون به داخل ایران به طور موقت ممنوع شد.

کابل - ایرنا - محمداشرف غنی رییس جمهوری افغانستان و ژنرال قمرجاوید باجوه فرمانده ارتش پاکستان، طی دیدار و گفت و گوهای صورت گرفته اعلام کردند اجازه نخواهند داد از خاک کشورشان علیه یکدیگر استفاده شود.

تهران - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: من به همراه یحیی گل‌محمدی گزینه مربیگری در پرسپولس بودم اما در نهایت دوست عزیزم این سمت را بر عهده گرفت و امیدوارم پرسپولس با حضور وی برای چهارمین سال پیاپی قهرمان شود.

تهران - ایرنا - سناتور برنی سندرز در پیام توئیتری نوشت: در حالی که میلیون‌ها آمریکایی به علت همه‌گیری ویروس کرونا شغل خود را از دست داده و در تلاش برای دستیابی به غذای روزانه هستند و نمی‌توانند هزینه‌های آموزش یا درمان خود را تامین کنند، میلیاردرهای آمریکایی در این دوره 565 میلیارد دلار ثروتمندتر شده‌اند.

یاسوج - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان در این استان برای سال تحصیلی 1400 - 1399 با رعایت مسائل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی انجام می شود.

تهران - ایرنا - «پرویز ابوطالب» بازیکن و مربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران دار فانی را وداع گفت.