دوشنبه 9 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

یاسوج - ایرنا - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: دانش آموزان مقاطع تحصیلی متوسطه اول و دوم به همراه مراقبان و ناظران این استان قبل از حضور در جلسه های امتحان ملزم به دادن تست کرونا هستند.

بغداد - ایرنا - رییس اداره گذرگاه‌های مرزی عراق امروز (یکشنبه) اعلام کرد که مبادله‌های تجاری این کشور با جمهوری اسلامی ایران در مرز «زرباطیه» (مهران) از سرگرفته شد.

آستارا - ایرنا - فرماندار آستارا گفت: کمیته امداد به کارفرمایان در قبال اشتغالزایی برای مددجویان، تسهیلات کم‌بهره می‌پردازد و فعالان بخش خصوصی از این فرصت دولت، برای ایجاد شغل به خانوارهای تحت حمایت و رونق کسب و کار خود استفاده کنند.

کرج - ایرنا - دبیرخانه کشوری «افشای حقوق بشر آمریکایی» و حوزه هنری البرز از تولید پوستر، اینفوگرافیک و شعرخوانی تصویری با موضوع افشای حقوق ضد بشری آمریکا حمایت می‌کند.

اصفهان - رییس فدراسیون شمشیربازی کشور با اشاره به فعالیت‌های مطلوب ورزش شمشیر بازی در اصفهان گفت: این استان بعنوان یکی از قطب‌های شمشیربازی کشور، مدیریت خوبی در این زمینه داشته است.

شهرکرد - ایرنا - استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مشارکت و همراهی مردم با مسئولان و متولیان در امر تولید و اشتغالزایی بهترین گزینه تحقق اقتصاد مقاومتی در سال"جهش تولید" است.

ایرنا - تهران - جلسه هیات دولت عصر یکشنبه به ریاست حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور برگزار شد. حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی طی سخنانی ضمن قدردانی ازخدمات حجت الاسلام والمسلمین محمد علی شهیدی طی 7 سال مسئولیت بنیاد شهید و امور ایثارگران "سعید اوحدی"را به عنوان رئیس جدید این بنیاد انتصاب نمود.

تهران - ایرنا - مادر شهیدان «محمد مهدی و محمد حسین رضاییان دختر» و مادر شهیدان «قاسم و ابراهیم محمدی» پس از تحمل سال‌ها دوری از فرزندان دعوت حق را لبیک گفته و به فرزندان شهیدشان پیوستند.

ارومیه - ایرنا - معاون استاندار آذربایجان‌غربی گفت: مسوولان با مدیریت فرمانداران شهرستان‌های استان با همه توان به دنبال تحقق شعار سال باشند.

تهران - ایرنا - معاون وزیر ارتباطات گفت: گواهی مشترک در حوزه ارزیابی امنیتی پدافندی از معدود گواهینامه هایی است که سه نهادمستقل با میزان ارتباط سازمانی اندک و با یک فرآیند مشخص، به کسب و کارها اعطا می‌کنند.

یزد - ایرنا - رییس دادگستری مهریز گفت: توجه به حق، حقوق و تأمین مطالبات کارگران خط قرمز مجموعه قضایی در حمایت از صنعتگران و تولیدکنندگان است و برای تحقق آن به همراهی و همگرایی عملی مسوولان شهرستان نیاز است.

شهرکرد - ایرنا - مدیر آب و خاک و امور فنی و مهندسی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: امسال با اختصاص افزون بر 20 میلیارد ریال اعتبار دولتی و با اجرای هشت کیلومتر شبکه‌گذاری‌، طرح آب سد بیدکان به اراضی کشاورزی شهر هارونی بخش لاران شهرستان شهرکرد تکمیل و بهره‌برداری خواهد شد.

اصفهان - ایرنا - سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: مسافرت‌ها و جابه‌جایی جمعیتی در تعطیلات هفته گذشته، احتمال افزایش ابتلا به بیماری کرونا در این استان را تقویت کرد.

قزوین - ایرنا - معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ملی پست ایران گفت: حجم کار پست و خدمات دهی آن به شهروندان پس از شیوع ویروس کرونا در کشور به طرز چشمگیری افزایش پیدا کرده است.

اردبیل - ایرنا - رییس پلیس راه استان اردبیل گفت: حادثه رانندگی در جاده حیدرآباد شهرستان مشگین‌شهر پنج مصدوم برجای گذاشت.

تهران - ایرنا - رییس مجلس شورای اسلامی طی حکمی محسن مکیان را به عنوان مشاور و رییس مرکز حراست قوه مقننه منصوب کرد.