دوشنبه 9 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

علی ربیعی سخنگوی دولت امروز یکشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیران عامل ایرنا گفت: باید ابعاد و واقعیت تحریم‌های ظالمانه تبیین شود.

تهران - ایرنا - رئیس شورای عالی استان‌ها و رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در دیدار با یکدیگر بر لزوم عقد تفاهم‌نامه میان شورای عالی استان‌ها و کمیته امداد امام خمینی (ره) برای محرومیت زدایی در سطح کشور تأکید کردند.

تهران - ایرنا - مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران اعلام کرد: طرح کاپ (کاهش پسماند) به صورت پایلوت در مناطق 22، 21 و 6 از روز شنبه 24 خرداد کلید می خورد.

تهران - ایرنا - تیم فوتبال وردربرمن با قبول شکست خانگی برابر وولفسبورگ به سقوط از بوندسلیگا نزدیک شد.

تهران - ایرنا - مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: برنامه پاسخ گویی جمعیت هلال احمر به زلزله تهران تدوین و برای دستگاه ها متولی ارسال شده است.

تهران - ایرنا - مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: پنج محکوم پرونده اخلال در نظام اقتصادی کشور به زندان معرفی شدند.

بوشهر - ایرنا - فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: یک گروه حرفه‌ای شکارچیان در منطقه شکارممنوع کوه مند در دام محیط بانان این استان گرفتار شدند.

لزوم استفاده از ماسک و دستکش و یکی در میان شدن صندلی‌های قطار، از اقداماتی است که برای رعایت فاصله فیزیکی و کنترل شیوع بیماری در متروی تهران پیش‌بینی شده، اما همین موارد هم در متروی تهران به درستی رعایت نمی‌شود و لازم است در این زمینه اقدامات زیرساختی بیشتری در جهت تردد سالم در مترو انجام شود.

گفت‌وگو با علی فیروزی رئیس مرکز ملی بهبود کسب‌وکار

تهران - ایرنا - اعتراضات به قتل جورج فلوید شهروند سیاه پوست آمریکایی و نحوه برخورد ترامپ با این ماجرا جامعه آمریکا را به شدت دو قطبی کرده و پایگاه رای ترامپ را به شدت کاهش داده است.

تهران - ایرنا - دیوید بکام در جام جهانی 2002 با گلی که در برابر آرژانتین زد انتقام بازی جام جهانی چهار سال قبل را گرفت.

بوشهر - ایرنا - استاندار بوشهر با انتقاد از عملکرد برخی بانکهای استان بوشهر گفت: بانک‌ها نقش چندانی در توسعه زیرساخت‌های اقتصادی استان ندارند و رد پای آنها در توسعه مشاهده نمی شود.

بیرجند - ایرنا - معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی گفت: بیش از 90 درصد از مجموع واحدهای اقامتی مجوزدار در سطح استان که پیش از این به‌خاطر کرونا تعطیل شده بودند فعال شده و اکنون در حال خدمت‌رسانی هستند.

مشهد - ایرنا - برداشت گندم از 6 هزار و 800 هکتار از کشتزارهای این محصول در شهرستان تایباد واقع در شرق خراسان رضوی آغاز شد.