دوشنبه 9 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - 11 قطعه سنگ تاریخی هنگام جاده‌سازی در نخلستان‌های روستای سرقنات دشتستان کشف شد.

بجنورد - ایرنا - قیمت شیرخام در خراسان شمالی که به علت کرونا، کاهش یافته بود در روزهای اخیر با افزایش 35 درصدی، به شرایط پیش از کرونا بازگشته است.

گچساران - ایرنا - مدیرکل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد گفت: جامعه عشایری استان در یک سال گذشته ، هشت هزار تن گوشت قرمز تولید کردند که میزان تولید این محصول نسبت به سال پیش 10 درصد افزایش یافته است.

ساوه - ایرنا - مدیر آموزش و پرورش ساوه از ریزش دانش آموزان در مدارس غیرانتفاعی به دلیل شرایط اقتصادی متاثر از کرونا خبر داد و افزود: این موضوع سبب افزایش درخواست اولیا برای نام نویسی فرزندان شان در مدارس دولتی شده که می تواند به چالش بزرگی برای سیستم آموزشی این شهرستان تبدیل شود.

بوشهر - ایرنا - فرمانداردیرگفت: برای مقابله با ویروس کرونا معمولا آموزش و فرهنگ سازی مقدم بر برخورد قهری است و مدیران نسبت به این مهم اهتمام داشته باشند.

بیرجند - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: 9 میلیارد و 902 میلیون تومان برای اجرای رزمایش همدلی و اطعام مهدوی در ماه رمضان امسال از محل کمک‌های کمیته امداد و نیکوکاران در استان جمع‌آوری شد.

تهران - ایرنا - مدیر گروه پژوهشی مطالعات اجتماعی و فرهنگی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: در زمان شیوع کرونا حدود 74 درصد مردم در حد زیاد، 16 درصد در حد متوسط به انجام رفتارهای پیشگیرانه فردی پرداخته‌اند و 10 درصد مردم جامعه اصلا به رعایت رفتارهای بهداشتی فردی مقید نیستند.

تهران - ایرنا - رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ورامین گفت: با اجرای طرح کاشت درختان تاغ، 300 هکتار به سطح این گیاه کویری در شهرستان ورامین افزوده شد.

تهران - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: اماکن پیش بینی شده برای اسکان اضطراری در این استان باید به زیر ساخت‌های لازم مجهز باشند در حالیکه هم اکنون اینگونه نیست.

تهران - ایرنا - رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای از اختصاص بودجه 212 میلیارد تومانی برای بروز رسانی تجهیزات کارگاهی و زیربنایی این دانشگاه خبر داد.

قزوین - ایرنا - کشف 14 کیلوگرم تریاک، توقیف موتورسیکلت 2 میلیارد ریالی قاچاق و کشف کود شیمیایی قاچاق در قزوین و مکمل های ورزشی غیرمجاز در تاکستان از عناوین اخبار انتظامی امروز یکشنبه استان قزوین است.

مهاباد - ایرنا - رییس اداره حفاظت محیط زیست اشنویه گفت: شکارچیانی که در این شهرستان اقدام به زنده‌گیری سهره طلایی می‌کردند با هوشیاری ماموران یگان حفاظت این اداره شناسایی و دستگیر شدند.

تهران - ایرنا - معاون اول رییس جمهوری، آیین‌نامه اجرایی بند نحوه اختصاص اعتبار برای حمایت از سرمایه‌گذاری جهت توسعه کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات را ابلاغ کرد.

یاسوج - ایرنا - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دوره های آموزشی گردشگری کودک و نوجوان به زودی در این استان برگزار می شود.

تهران - ایرنا - رییس سابق فدراسیون تنیس در آیین تودیع خود گفت: دو دوره در این فدراسیون فعالیت کردم و کم و کاستی‌هایی وجود داشته و بابت آن از خانواده تنیس عذرخواهی می‌کنم.

تهران - ایرنا - تیم فوتبال المپیک دونتسک در روزی که ستاره ایرانی‌اش پاس گل داد مقابل حریف خود در دقایق پایانی متوقف شد و 2 امتیاز را از دست داد.