دوشنبه 9 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

شهرکرد - ایرنا - رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات (فتا) چهارمحال و بختیاری گفت: 25 پرونده برای متخلفان فضای مجازی که در دوران شیوع ویروس کرونا اقدام به انتشار مطالب غیرواقعی و کذب می‌کردند، تشکیل شد.

تهران - ایرنا - استاندار تهران با بیان اینکه در قانون جدید مدیریت بحران کشور وظایف دستگاه ها مشخص شده است افزود: باید هدف گذاری اضطراری برای شرایط بحرانی و بلایای طبیعی در استان ارائه شود.

ساری - ایرنا - رئیس پلیس آگاهی استان مازندران از انهدام باند سارقان زورگیر که در پوشش مسافر از رانندگان خودروها زورگیری می‌کردند، خبر داد.

شهرکرد - ایرنا - مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: با وجود محدودیت‌های صادراتی در دوران شیوع ویروس کرونا، طی 2 ماه گذشته 5 میلیون دلار کالا از استان صادر شد.

یاسوج - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتظار می رود که نیکوکاران بومی و غیربومی برای ساخت مسکن مددجویی همکاری بیشتری با کمیته امداد این استان کنند.

تهران - ایرنا - دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: بازگشت موفقیت‌آمیز نفتکش‌های ایرانی موثر بودن راهبرد مقاومت فعال را نشان داد.

کرمان - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با اشاره به اینکه بیشترین آسیب کرونا به حوزه ورزش وارد شده است گفت: بیش از چهار هزار مربی و باشگاه‌دار این استان پس از شیوع ویروس کرونا بیکار شدند.

تهران - ایرنا - «خوان گوایدو» رهبر مخالفان ونزوئلا درپی انتشار خبر پناه گرفتن در سفارت فرانسه در کاراکاس، بار دیگر در انظار عمومی دیده شد.

مشهد - ایرنا - رییس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: مصوبه ستاد تامین، توسعه فضای سبز و امکان دسترسی عامه مردم به ارتفاعات جنوبی مشهد است و به هیچ وجه طرح ترافیکی در این ارتفاعات ادامه نمی‌یابد.

تهران - ایرنا - در نشست مشترک ریاست فرهنگسرای شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و معاونت هنری موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تاکید شد: فرهنگسراهای شهر تهران با همکاری موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، با محوریت فرهنگسرای شهید سلیمانی مروج فرهنگ ایثار و شهادت می شوند.

بلگراد - ایرنا - اقتصاد کرواسی در حالی تا مدت‌ها درگیر تبعات منفی موج اول کرونا خواهد بود که احتمال ورود موج دوم کووید -19 در پاییز امسال نیز در این کشور انتظار می‌رود و در این رابطه مقام‌های این کشور تدابیری به لحاظ اقتصادی اتخاذ کرده اند.

زاهدان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: رسالت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با توجه به شرایط ویژه استان برای پرورش نسل آینده‌ساز کشور بسیار حساس و تاثیرگذار است.

تهران - ایرنا - نمایشگاه عکس «حوالی خیابان انقلاب» که مروری بر عکس‌های «میشل سپبون» عکاس فرانسوی، از امام خمینی (ره) و وقایع انقلاب دارد از 20 خرداد تا 7 تیر مصادف با واقعه شهدای هفتم تیر به صورت مجازی و فیزیکی در فرهنگسرای امام (ره) برگزار می‌شود.

تهران - ایرنا - معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: خوشحال هستیم که فدراسیون تنیس به آرامش رسیده است. ظرفیت های زیادی در این رشته وجود دارد که توجه به آن پیامدهای مثبتی در بر خواهد داشت.

ایرنا - یاسوج - روستایی توریستی شهنیز از توابع شهرستان مارگون یکی از مناطق گردشگری و بسیار زیبای استان کهگیلویه وبویراحمد است که دارای چشم‌اندازهای بدیع و بکر از طبیعت ایران است.

تبریز - ایرنا - استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به راکد ماندن طرح انتقال زندان مرکزی تبریز به خارج از شهر، گفت: شهرداری باید در این زمینه سرعت عمل داشته باشد.