دوشنبه 9 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

ایلام - ایرنا - رییس سازمان جهادکشاورزی استان ایلام گفت: هیچ‌گونه مشکلی در زمینه کمبود کمباین برای برداشت گندم کشاورزان در این استان وجود ندارد.

تهران - ایرنا - مدیرگروه تغذیه بالینی و رژیم درمانی ضمن توصیه به مردم برای استفاده از شیرهای پاستوریزه و هموژنیزه گفت: مصرف شیرهای غیر پاستوریزه، امکان دارد بیماری‌های عفونی، میکروبی و انواع اسهال‌ها را بدنبال داشته باشد.

تهران - ایرنا - مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی، از انعقاد قرارداد تامین و توزیع کود گوگرد بنتونیتی با پالایشگاه خانگیران (سرخس) خبر داد.

مشهد - ایرنا - مدیر عامل مجتمع فولاد خراسان گفت: اولویت فولاد خراسان راه‌اندازی کارخانه کنسانتره با ظرفیت دو و نیم میلیون تن در سنگان خواف است.

تهران - ایرنا - وزیر راه و شهرسازی در جلسه با انجمن‌های راهسازی خبر داد که بیش از 12 پروژه آزادراهی و ریلی در حال آماده شدن برای عرضه در بازار بورس هستند.

تهران - ایرنا - معاون بازارهای خارج از بورس فرابورس ایران در مورد نحوه انجام معاملات سهام عدالت در فرابورس اعلام کرد: فرابورس از امروز هجدهم خردادماه، امکان انجام معاملات در شرکت‌های سرمایه‌پذیر موضوع سبد سهام عدالت را از سوی کارگزاری‌ها از ساعت 12:45 تا 14 نیز فراهم کرده است.

تهران - ایرنا - وزارت بهداشت کویت روز یکشنبه از افزایش قابل توجه مبتلایان به «ویروس کرونا» در این کشور خبر داد و اعلام کرد که طی 24 ساعت گذشته بیش از 700 نفر در این کشور به این ویروس مبتلا شده‌اند.

تهران - ایرنا - شاخص کل در بازار بورس امروز (یکشنبه) 47 هزار و 342 واحد رشد داشت که در نهایت این شاخص به رقم یک میلیون و 116 هزار واحد رسید.

تهران - ایرنا - رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور با صدور دستورالعملی، نحوه اعمال معافیت مالیاتی صادرکنندگان و استرداد مالیات بر ارزش افزوده کالاهای صادراتی آنها در عملکرد سال 1398 را ابلاغ کرد.

تهران - ایرنا - همزمان با خطر شیوع ویروس کرونا در میدان‌های نفتی و معادن مس و کاهش قیمت جهانی نفت، قزاقستان در حال تجربه یک حمله دوگانه به اقتصاد این کشور است.

بغداد - ایرنا - وفیق السامرایی سپهبد بازنشسته که از او به عنوان یکی از برجسته ترین استراتژیست‌های (راهبردشناسان) عراق یاد می شود و سال ها سمت مشاور «جلال طالبانی» رییس جمهوری فقید عراق را در امور امنیت ملی بر عهده داشته است، پبش‌بینی کرد که تحولات کنونی منطقه در نهایت موجب کاهش فشارها به ایران خواهد شد.

یزد - ایرنا - مدیر روابط عمومی سازمان اورژانس و فوریت‌های پزشکی یزد گفت: نیروهای اورژانس هوایی، جوان 25 ساله‌ای را که بر اثر تصادف در میبد و به علت واردن آمدن ضربه به سرش دچار کاهش سطح هوشیاری شده بود، با بالگرد به بیمارستان شهید رهنمون مرکز استان منتقل کردند.

ساری - ایرنا - استاندار مازندران تشکیل سازمان مدیریت پسماند را نقطه عطفی در مدیریت شهری استان توصیف کرد و گفت: حل معضل پسماند اولویت اول مازندران است و این مقوله همواره از نخستین پیگیری‌های استان در سطوح ملی نیز بوده است.

لایحه حمایت از اطفال و نوجوانان را شورای نگهبان در جلسه روز 18 خرداد 1399 تایید کرد و به این ترتیب این لایحه پس از 9 سال رفت و برگشت میان بخش های مختلف به سرانجام رسید. در این پرونده خبرها و تحلیل ها درباره ضرورت وجود چنین قانونی و چگونگی اجرای آن را می خوانید.

تهران - ایرنا - پنجاه وهشتمین نشست شورای تسهیلات جهانی محیط زیست برای اولین بار در تاریخ تقریبا 30 ساله خود، به صورت آنلاین برگزار شد.

سید عباس صالحی روز یکشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیران عامل قدیم و جدید خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) که در محل نمازخانه این سازمان برگزار شد، ایرنا را یکی از شناسنامه هویتی رسانه‌ای کشور توصیف کرد و گفت: ملت‌هایی که همچون ایران از یک دوره گذر به دوره جدیدی قرار دارند شناسنامه‌های هویتی برای آنها مهم است و هرچه بتوان این شناسنامه‌ها را بالا برد و استوار نگه داشت به اعتماد و اقتدار...