پنج‌شنبه 12 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

رشت _ ایرنا_ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان گفت: جوهره حرکت امام خمینی (ره) الهی بود.

تهران - ایرنا - رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت: مبلغ 75 میلیارد تومان اعتبار به تعمیر و بازسازی و استانداردسازی سرویس‌های بهداشتی و آبخوری مدارس به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دوران کرونا اختصاص یافته است.

ایرنا - اردبیل - مراتع سبلان از بهترین مراتع طبیعی ایران است. دامنه های سبلان دارای خاک نرم و حاصلخیز است و علف های مرغوب و پرارزشی در آن رشد می کنند. در دامنه سبلان گیاهانی مانند انواع زرشک، سیر، میخک، گل سرخ، روناس، گل گاو زبان و آلاله، زنبق و لاله می رویند. روزهای خرداد زمان مناسبی برای حضور در این طبیعت زیبا می باشد.

تهران - ایرنا - «کریم باقری» در دیداری تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران مقابل برزیل و در خاک امارات از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

زاهدان - ایرنا - معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر گفت: امام خمینی (ره) با قیام خود درس آزادی و آزادی زیستن را به جهانیان آموخت و نام ایشان برای همیشه در تاریخ بشریت زنده است.

تهران - ایرنا - سرپرست فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی گفت: برنامه خود را برای توسعه بازی‌های محلی و سنتعی به عنوان میراث فرهنگی به کار خواهم گرفت اما قصد شرکت در انتخابات را ندارم.

تهران - ایرنا - رییس دفتر رییس جمهوری در حساب کاربری با تسلیت سالروز رحلت امام خمینی (ره) نوشت: این روزها که کشور روزهای سرنوشت سازی را می گذراند بیش از همیشه نیازمند توجه به‌آموزه های اصیل امام هستیم.

یزد - ایرنا - فرمانده انتظامی یزد از توقیف 72 خودرو و 78 دستگاه موتورسیکلت متخلف و مزاحم خبر داد و گفت: به منظور افزایش آرامش و امنیت عمومی شهروندان طرح ارتقای امنیت اجتماعی، برخورد با رانندگان خودروهای متخلف و موتورسواران قانون‌گریز در استان اجرا شد.

تهران - ایرنا - صدها نفر از نیروی گارد ملی آمریکا از سراسر ایالات متحده برای سرکوب اعتراض مردم علیه نژادپرستی به واشنگتن گسیل می‌شوند.

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: امام خمینی (ره) با همراهی مردم در برابر تمام قدرت‌های استبدادی و استکباری دنیا ایستاد که نمونه بارز آن، پیروزی در جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس بود و این مقاومت‌ها ایران را به کشوری مستقل و باثبات، تبدیل کرده است.

زاهدان - ایرنا - رییس اداره محیط زیست ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: این شهرستان با داشتن بیش‌از 80 گونه گیاه دارویی از جمله مناطق مستعد پرورش انواع گونه‌های گیاهان دارویی است که برای درمان بسیاری از بیماری‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کرمان - ایرنا - دبیر هیات فوتبال استان کرمان گفت: تعیین تکلیف مسابقات نیمه تمام لیگ دسته یک فوتبال این استان با توجه به شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا به عنوان موضوعی مهم در دستور کار این هیات قرار گرفت.

تهران - ایرنا - سخنگوی وزارت امور خارجه حمله تروریستی گروه‌های تکفیری به مسجد وزیر اکبرخان کابل را به شدت محکوم کرد.

زاهدان - ایرنا - شهردار ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: برای ساماندهی و انتقال صنوف مزاحم این شهر جانمایی زمین انجام شده و شهرداری اقدام به آماده سازی زیرساخت‌های مورد نیاز در این رابطه کرده است.

کابل - ایرنا - دبیرکل حزب نهضت اسلامی افغانستان معتقد است شناخت ابعاد شخصیت امام خمینی (ره) و آشنایی با افکار، اندیشه‌ها و آرمان‌های ایشان یکی از نیازهای اساسی عصر حاضر است که باید مورد توجه همه جهان اسلام قرار گیرد.

سبزوار - ایرنا - مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سبزوار گفت: 255 حامی جدید ایتام و نیازمندان در سبزوار طی ماههای پر فضیلت رجب، شعبان و رمضان امسال جذب این تشکیلات شدند.