جمعه 13 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - شمار مبتلایان به کرونا در برخی از شهرهای فارس رو به افزایش گذاشته و نگرانی‌هایی را برانگیخته است، رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز خطر ابتلا به کرونا را جدی دانست و اعلام کرد: همه باید نگران اوج گیری دوباره ویروس کرونا در جامعه باشیم.

مهاباد - ایرنا - کارشناس جنگل اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مهاباد گفت: آفت کرم جوانه‌خوار بلوط در جنگل‌های این شهرستان به حالت طغیان رسیده و به 450 هکتار از آن خسارت زده است.

رشت - ایرنا - مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان از برگزاری ویژه برنامه های سالگرد رحلت امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد در 230 بقعه متبرکه استان خبر داد.

تهران - ایرنا - رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) یادآور مبارزات انقلابی بزرگ مردی است که مقابل استعمار خارجی ایستادگی کرد.

مشهد - ایرنا - سه پایگاه سازمان انتقال خون همزمان با ایام سالگرد رحلت امام خمینی (ره) در سطح شهر مشهد پذیرای شهروندان داوطلب برای اهدای خون به منظور کمک به بیماران نیازمند هستند.

ارومیه - ایرنا - مدیرکل فرهنگی اجتماعی استانداری آذربایجان‌غربی گفت: ساماندهی موسسات مردم نهاد و فعالیت‌های تخصصی آنها یکی از برنامه‌های اصلی این اداره کل در سال جاری است.

تهران - ایرنا - معاون حقوقی باشگاه استقلال، گفت: «پادووانی» مدافع سابق استقلال، می‌خواهد به حکم فیفا اعتراض کند.

کاشان - ایرنا - رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کاشان گفت: بناهای تاریخی زیر پوشش این اداره در روز چهارشنبه، چهاردهم خردادماه تعطیل است.

تهران - ایرنا - اتحادیه فوتبال چین یازده باشگاه را به دلیل بدهی و پرداخت نکردن حقوق بازیکنان از لیگ‌های این کشور کنار گذاشت.

تبریز - ایرنا - مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز گفت: پروژه پایدارسازی اصولی و فنی ترانشه‌های اتوبان پاسداران این شهر از سوی این سازمان اجرا می‌شود.

تهران - ایرنا - مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا از تصمیم دیوان بین‌المللی کیفری برای تحقیق درمورد نظامیان آمریکایی به‌دلیل ارتکاب جنایات جنگی در افغانستان ابراز نگرانی کرد و این دادگاه را فاسد خواند.

تهران - ایرنا - رییس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) در خصوص اعتماد بین صنعت و دانشگاه گفت: در این زمینه صنعت به دانشگاه معترض بود و دانشگاه نگران از برخورد صنعت بود، بنابراین نیاز به تغییر فرهنگ داریم و برای تغییر فرهنگ نیز به نهادسازی نیاز است.

مشهد - ایرنا - فرماندار مشهد گفت: ساکنان 140 روستا از مجموع 220 روستایی که در سطح این شهرستان زیر پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب قرار دارند هم‌اینک در تامین آب آشامیدنی با مشکل روبرو هستند.

تبریز - ایرنا - استاد تمام گروه علوم اقتصادی و معاون پژوهش و فناوری دانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه تبریز می‌گوید: شیوع ویروس کرونا در دنیا شوک اقتصادی عمیقی بر کشورها وارد کرده است و ماندگاری آن زخم‌های اقتصادی را عمیق‌تر می‌کند.

مهاباد - ایرنا - همایش دوچرخه‌سواری همگانی با حضور بیش از 150 رکابزن در قالب سه تیم به مناسبت روز جهانی دوچرخه‌سواری امروز، سه‌شنبه در مهاباد برگزار شد.

تهران - ایرنا - معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران در خصوص بازنشر کلیپ زیرگرفتن یک زن با خودرو ناجا غیر واقعی و کذب است.