جمعه 13 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - گروهی از محققان تمام مراحل پخت املت، از شکستن تخم‌مرغ گرفته تا سرو غذا در بشقاب را به یک ربات آموزش دادند.

سمنان - ایرنا - سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: 382 میلیارد تومان تسهیلات با پیگیری‌های انجام شده و مساعدت بانک‌های عامل به منظور جبران عقب ماندگی اقتصادی ناشی از شیوع کرونا در استان سمنان ابلاغ شد.

تهران - ایرنا - وزیر اطلاعات در پیامی به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) نوشت: علیرغم تحریم‌های ظالمانه و فشارهای اقتصادی، بساط امپریالیسم جهانخوار و صهیونیسم غاصب، رو به برچیده شدن است و آثار این فرسایش و افول ابهت پوشالی، روز به روز نمایان‌تر می‌شود.

مشهد - ایرنا - هزار و 500 عدد قلیان جمع‌آوری شده در مشهد روز سه‌شنبه همزمان با هفته بدون دخانیات طی مراسمی در این شهر معدوم شد.

تهران - ایرنا - رییس پارک علم وفناوری دانشگاه تهران گفت: ایجاد مرکز نوآوری تحول دیجیتال در فولاد، نماد همکاری بخش‌های دولت، صنعت و دانشگاه به عنوان ارکان اصلی اکوسیستم نوآوری در کشور است.

بروجرد - ایرنا - فرمانده انتظامی بروجرد گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی 13 هزار نخ سیگار قاچاق در بروجرد کشف و ضبط شد.

اهواز - ایرنا - رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: جسد یک مرد 20 ساله در رودخانه کارون اهواز کشف و یک زن 38 ساله که اقدام به خودکشی در این رودخانه کرده بود توسط امدادگران آتش نشانی نجات یافت.

کرمانشاه - ایرنا - بخشی از جنگل‌ها و مراتع ارتفاعات شهرستان دالاهو از ظهر امروز (سه‌شنبه) گرفتار آتش شده، که به دلیل وزش باد همچنان در حال گسترش است.

ایرنا - یاسوج - نشست ستاد حمایت از سرمایه گذاری با حضور معاون اقتصادی استاندار و نمایندگان بخش خصوصی در یاسوج برگزار شد.

ایرنا - زاهدان - طرح ملی بهسازی و ارتقای کیفی روکش آسفالت راه‌های ارتباطی با هدف فراهم شدن بستر سفر ایمن و روان برای کاربران جاده ای، با تلاش راهداران سیستان و بلوچستان از اردیبهشت سال جاری در محورهای این استان آغاز شده و همچنان با قوت در حال اجراست.

ایرنا - مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه رشت در مصلی این شهرستان برگزار شد.

اهواز - ایرنا - فرماندار شوشتر گفت: جهاد کشاورزی باید تلاش کند تا با برگزاری کلاس‌های ترویجی و آموزشی، کشاورزی این شهرستان را از حالت سنتی خارج کند.

اصفهان - ایرنا - افزایش تردد و شلوغی‌ها، رعایت نکردن فاصله اجتماعی و استفاده نکردن از وسایل ایمنی پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا در بسیاری از نقاط استان اصفهان نگرانی کادر درمان از بروز وضعیت نامناسب در آینده را موجب شده است.

رشت - ایرنا - رئیس سازمان جهادکشاورزی گیلان گفت: 16 هزار جعبه تخم نوغان در بین نوغانداران این استان توزیع شد.

ایلام - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان امور مالیاتی کشور گفت: دولت ماهانه 270 هزار میلیارد ریال برای حقوق و مزایای کارکنان کشوری و لشگری پرداخت می‌کند این درحالیست که ماهانه تنها حدود 110 تا 120 هزار میلیارد ریال مالیات در کشور وصول می‌شود.

رشت - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از انتشار فراخوان سومین جشنواره آموزشگاهی نمایشنامه نویسی استانی پاسداشت مفاخر (بزرگداشت استاد حبیب‌اله یوسف پورسیفی) خبر داد.